در آستانه سال نو خونسرد باش در بازار کتاب

همزمان با فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه از مجموعه شعر» خونسرد باش« به قلم آقاضیاء احمدی شهربابک که توسط انتشارات جامعه پژوهی به چاپ رسیده است رونمایی شد.
تصویر در آستانه سال نو خونسرد باش در بازار کتاب

به گزارش سایت خبری پرسون، همزمان با فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه به همت انجمن نویسندگان البرز و همیاران قلم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مجموعه شعر» خونسرد باش« به قلم آقاضیاء احمدی شهربابک که توسط انتشارات جامعه پژوهی به چاپ رسیده است رونمایی شد.

خونسرد باش شامل اشعاری انتقادی از مسائل و اتفاقات روز جامعه، شعرهایی طنزآمیز از حکایت های عامیانه به ویژه داستان های ملانصرالدین و دوبیتی هایی پندآموز است. هم چنین اشعاری در وصف زادگاه شاعر؛ شهر شهربابک (کرمان) نیز در این مجموعه به چشم می خورد.

آقاضیا احمدی آنگونه که خود در مقدمه کتاب هم گفته است این اشعار را با زبانی بسیار ساده و بی تکلف سروده است. این مجموعه شعر حاصل سروده های این شاعر فرهنگی در ایام بازنشستگی ست . شاعر در آیین رونمایی از مجموعه شعرش اظهار داشت که به عنوان یک دبیر بازنشسته امیدوارم جوانان بیشتر به مطالعه و کتابخوانی روی آورند.

شاعر در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از حمایت های همسرش که معلمی بازنشسته است عنوان کرد به تشویق همسرم چند ماهی ست به نظم درآوردن ترجمه قرآن کریم را شروع کرده ام و به لطف خدا در تعطیلات نوروز آن را به پایان خواهم رساند و جهت مجوز و چاپ این مجموعه با نام راه رستگاری در اردیبهشت سال آینده برنامه ریزی کرده ام. هم چنین در پایان مراسم نهالی به صورت نمادین کاشته شد.

389668