افتتاح باجه بانک سینا در شهرستان اندیکا

باجه بانک سینا در شهرستان اندیکا با هدف افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات نوین بانکی و نیز تسهیل در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم زلزله زده آن منطقه افتتاح شد.
تصویر افتتاح باجه بانک سینا در شهرستان اندیکا

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ضیا ایمانی مدیر عامل بانک سینا در آیین افتتاح باجه بانک سینا در جمع مردم خونگرم شهرستان اندیکا، راه اندازی باجه های متعدد در سطح کشور را یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات بانکی به اقشار مختلف مردم دانست و گفت: روند بازگشایی باجه های بانک سینا سرعت گرفته است و با افتتاح این باجه امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم زلزله زده و محروم منطقه اندیکا باشیم.

وی در ادامه افزود: بدون تردید کارکنان آگاه و توانمند بانک سینا، تمرکز خود را بر ارائه مطلوب خدمات و جلب رضایتمندی مشتریان معطوف خواهند کرد.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: یکی از افتخارات این بانک کمک به مناطق کمتر برخوردار و ایفای مسئولیت های اجتماعی است و این امر خداپسندانه نتایج مثبت و مفیدی در پیشبرد فعالیت ها و تحقق اهداف بانک به ارمغان آورده است.

ایمانی افزود: امیدواریم خدمات قابل ارائه این باجه موجب افزایش میزان رضایتمندی مردم زلزله زده اندیکا و تسریع در جهت خدمت بدون محدودیت و مطلوب به این جامعه معزز شود.

مدیرعامل بانک سینا، گسترش خدمات بانکداری الکترونیک را از برنامه های توسعه ای بانک قلمداد کرد و اظهار داشت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای در حوزه فناوری و ارتباطات، با برنامه ریزی های انجام شده به زودی تمام نیازهای مشتریان را با استفاده از این خدمات، تامین خواهد کرد.

ایمانی و هیات همراه در ادامه سفر از چندین روستای زلزله زده منطقه اندیکا بازدید به عمل آورده و با حضور در قرارگاه مهندسی و جهادی شهید متوسلیان و دیدار با سردار قاسمی فرمانده این قرارگاه، راهکارهای افزایش تعاملات در جهت خدمت رسانی مطلوب در راستای کمک به بهبود کیفیت زندگی این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است در این سفر، آقایان آقابابایی عضو هیات مدیره، جعفری معاون سرمایه های انسانی، یزدی خواه معاون شعب و مناطق، ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی و شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، دکتر ایمانی را همراهی کردند.

389569

مطالب مرتبط