تاثیر کیف پول های استیکینگ بر اتریوم

هنگامی که به چنین حجم زیادی از کیف پول برای شروع استیکینگ چراغ سبز نشان داده می شود، مقدار زیادی از این ارز از گردش خارج می شود.
تصویر تاثیر کیف پول های استیکینگ بر اتریوم

به گزارش سایت خبری پرسون، می دانیم که حرکت به سمت اثبات سهام بدون شک نقطه تحول بزرگی برای بلاکچین اتریوم خواهد بود. در این مسیر، شبکه اتریوم با نقاط عطف مختلفی روبرو شده است. با نزدیک شدن به روز ادغام، کاربران شبکه فعالیت خود را افزایش داده اند. یکی از جنبه هایی که اتریوم اخیراً در آن عملکردی صعودی ثبت کرده، صف سپرده گذاران است که بار دیگر به رکورد قبلی خود نزدیک شده است.

صف استیکینگ اتریوم شاخص خوبی از نحوه نگاه کاربران این شبکه به آن است. وقتی این عدد شروع به افزایش می‌کند، حاکی از آن است که کاربران نگاه مثبت‌تری به آن دارند.

شمار کاربرانی که منتظر هستند دارایی خود را در شبکه اتریوم استیک کنند اخیراً در حال افزایش بوده و از روز 26 اسفند تاکنون به بالاترین سطح قبلی خود نزدیک شده است. پیش از این، یعنی ژوئن 2021 (خرداد و تیر) و همزمان با رالی قدرتمند بازار کریپتو، این معیار به رکورد جدید بالای 330 هزار رسید. اما روند نزولی بازار پس از آن، کاهش این عدد را به دنبال داشت.

از ماه آگوست (مرداد) شاهد آغاز روند صعودی صف سپرده گذاران بودیم تا این که در دو هفته اول ماه مارس (اواسط اسفند) تعداد کیف پول‌های موجود در صف استیکینگ از 300 هزار مورد گذشت.

تاثیر این اتفاق بر اتریوم چیست؟

شکستن و ثبت رکوردهای جدید در شبکه اتریوم موضوع جدیدی نیست. اما چنین علاقه زیادی از سوی کاربران قطعاً بر روی شبکه و قیمت اتر تأثیر خواهد گذاشت. در چنین شرایطی، تعداد کیف پول هایی که برای سپرده گذاری در شبکه مناسب هستند و برای این کار در صف انتظار قرار می گیرند، بیشتر می شود. هنگامی که به چنین حجم زیادی از کیف پول برای شروع استیکینگ چراغ سبز نشان داده می شود، مقدار زیادی از این ارز از گردش خارج می شود.

ناگفته نماند که شرط واجد شرایط بودن یک کیف پول برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنج در شبکه، داشتن 32 ETH در آن است. این بدان معناست که وقتی کیف پول‌های موجود در صف فعال شوند، حدود 1 میلیون اتر برای حداقل سه ماه در شبکه قفل می‌شوند. به طور معمول این وضعیت با افزایش قیمت اتریوم همراه شده است. پس چندان دور از ذهن نیست که انتظار داشته باشیم به زودی قیمت اتر نیز به رکوردهای قبلی خود نزدیک شود.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

389514