چرا TVL مهم است؟

ارزش کل وجوه قفل شده در شبکه بازتاب مستقیم استفاده از قراردادهای هوشمند و راه حل های مختلف در شبکه است.
تصویر چرا TVL مهم است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق گفته DeFiLIama، ارزش کل وجوه قفل شده در شبکه کاردانو به ۲۲۴ میلیون دلار رسید. تسلط SundaeSwap به طور قابل توجهی پس از انتشار پلتفرم تامین نقدینگی Minswap کاهش یافته است.

در هفت روز گذشته، ارزش کل وجوه قفل شده در قراردادهای هوشمند کاردانو بیش از ۶۵ میلیون دلار افزایش یافته است. افزایش شدید در ارزش وجوه قفل شده به احتمال زیاد به توزیع مجدد وجوهی مرتبط است که قبلاً در شبکه وجود نداشته است.

قبل از راه اندازی Minswap، پلتفرم SundaeSwap با در اختیار داشتن بیش از ۹۷٪ کل ارزش قفل شده، بر شبکه تسلط داشت. در زمان انتشار این مقاله، SundaeSwap دارای ۱۱۴ میلیون دلار ADA قفل شده است. TVL پلتفرم Minswap در ۱۰۷ میلیون دلار باقی مانده، در حالی که پروژه های در رتبه سوم و چهارم مجموعا کمتر از ۲ میلیون دلار از سرمایه کاربران را در اختیار دارند.

ADA به این رشد واکنش نشان می دهد

پس از جهش در TVL، قیمت ADA نیز با حرکت مثبت قیمت و رشد ۶/۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده است. در حالی که این افزایش قیمت هیچ مقاومت اصلی را نشکسته است، اما همچنان قیمت در خط روند شکل گرفته از اواسط مارس (اواخر اسفند) حرکت می کند.

در بلندمدت، ADA همچنان در روند نزولی شدید حرکت می کند که باعث زیان ۷۰ درصدی برای اکثر هولدرهای کاردانو شده است.

چرا TVL مهم است؟

ارزش کل وجوه قفل شده در شبکه بازتاب مستقیم استفاده از قراردادهای هوشمند و راه حل های مختلف در شبکه است. بلاک چین‌هایی مانند اتریوم و سولانا در سال ۲۰۲۱ با کمک عظیم پروژه‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز اجرا شدند و تقاضا برای ارزهای دیجیتال را ایجاد کردند.

از آنجایی که قراردادهای هوشمند کاردانو نسبتاً جوان هستند، پروژه های جدید هنوز در شبکه ظاهر نشده اند و به طور بالقوه تقاضای بیشتری را برای کاردانو جذب می کنند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

389385