قابلیت جدید به واتساپ اضافه شد

از این پس واتساپ به شما امکان می‌دهد تا ویس‌ها در صفحات دیگر نیز مشاهده کنید.
تصویر قابلیت جدید به واتساپ اضافه شد

وبه گزارش سایت خبری پرسون، واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیامرسان‌ها در جهان است. گفته شده کاربران آیفون قبل از سیستم عامل اندروید به قابلیت‌های جدید این پیامرسان دسترسی می‌یابند.

به گزارش سایت androidpolice؛ این شبکه اجتماعی قابلیت پخش‌کننده یادداشت صوتی را برای تمام کاربران خود در سراسر جهان عرضه کرده است. خصوصیت جدید به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا در خارج از صفحه چت و حین خواندن مکالمه دیگر به ویس‌ها و یادداشت‌های صوتی نیز گوش دهند.

همانطور که قبلاً مشاهده کردیم زمانی که این ویژگی برای اولین بار در حال توسعه بود، یک نوار پخش کننده در بالای برنامه ظاهر می‌شد، هنگامی که وقتی شما از صفحه خارج می‌شوید یادداشت صوتی یا هر فایل صوتی دیگری را پخش می‌کند. ارتباطات خالی از چندوظیفه نیست به خصوص در تلفنی که پیام رسانی ناهمزمان است بنابراین دیدن اینکه WhatsApp در نهایت نحوه مدیریت ویدئو‌ها صوتی را در برنامه خود بهبود می‌بخشد.

علی‌رغم ظاهر شدن این ویژگی در واتساپ ۲.۲۲.۷.۲۱، برخی از حساب‌های آزمایشی به این پخش کننده صوتی جدید دسترسی خواهند داشت. اگر هنوز آن را ندارید، باید منتظر بمانید تا نمایه شما به نسخه بتا اضافه شود یا منتظر بمانید تا ویژگی به پیامرسان‌تان اضافه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

389352