تهران با بیش از 200 المان حجمی و نوری به استقبال نیمه شعبان می‌رود

تهران با بیش از 200 المان حجمی و نوری و اقدامات متعددی در خیابان‌های مختلف به استقبال جشن بزرگ نیمه شعبان می‌رود.
تصویر تهران با بیش از 200 المان حجمی و نوری به استقبال نیمه شعبان می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صیادی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از نصب بیش از 200 المان حجمی و نوری در سطح شهر تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر عجل الله خبر داد و در این باره گفت: هم‌زمان با میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک ولایت، حضرت ولی‌عصر عجل الله، بیش از 200 المان حجمی و نوری در سطح شهر نصب می‌شود.

او افزود: تهران در آستانه این عید بزرگ و با عظمت، با المان‌های حجمی و نوری در بخش‌های مختلف شهر تزئین، و غرق نور می‌شود. تمام تلاش ما این است که علاوه بر زیباسازی سطح شهر، بتوانیم با فضایی شاد و دلپذیر به استقبال این جشن بزرگ و با ارزش حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، ادامه داد: المان‌های حجمی در این دوره، نسبت به قبل متفاوت هستند به نحوی که تمام آن‌ها، در طول روز نیز به عنوان یک اثر حجمی قابل مشاهده هستند و در شب نورافشانی نیز خواهند کرد.

صیادی، از نصب طاق نصرت در میدان ولیعصر خبر داد و گفت: با توجه به همخوانی نام میدان ولیعصر، با نام موعود دوازدهم ما شیعیان، 10 طاق نصرت، و نوری نیز در میدان ولیعصر نصب خواهد شد ضمن اینکه سقف میدان نیز با تزئینات نوری کار می‌شود. در ادامه اقدامات انجام شده یک المان نوری نیز به شکل گل نرگس نیز، در این محدوده اجرا می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون اجرای این المان‌های حجمی و نوری در اغلب میدان‌های مهم شهر انجام شده است و در سایر بخش‌ها نیز کار نصب و اجرا ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: هم اکنون، کار نصب المان‌های حجمی و نوری در میدان ولیعصر، انقلاب، ونک، هفت تیر، بهارستان، امام خمینی، تجریش، نبوت، و شهدا به پایان رسیده و تمامی آثار نصب شده‌اند اما کار در سایر بخش‌ها و میدان‌ها شهر همچنان ادامه دارد.

منبع: روابط عمومی زیباسازی تهران

389181