راه اندازی سامانه اوانو (Ewano)

اپلیکیشن اوانو با هدف قرارگیری به‌عنوان کانون اصلی خدمات مالی، پرداختی، اپراتوری و فروشگاهی توسط خانواده بزرگ همراه اول راه‌اندازی شده است.
تصویر راه اندازی سامانه اوانو (Ewano)

به گزارش سایت خبری پرسون، دنیای دیجیتال روز به روز و بی‌وقفه در حال پیشرفت و گسترش است؛ از این‌رو همه متخصصان و فعالان در حوزه دیجیتال و تکنولوژی به‌ دنبال راهکارهایی برای ساده‌تر و در عین حال کاربردی‌کردن فراینده‌های این حوزه هستند. از جمله تلاش‌های آن‌ها می‌توان به ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی برای ارائه خدمات مختلف به کاربران اشاره کرد.

اوانو یکی از این اپلیکیشن‌هاست که برای ارائه سرویس‌های کارآمد مانند خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

سامانه اوانو (Ewano)

اپلیکیشن اوانو با هدف قرارگیری به‌عنوان کانون اصلی خدمات مالی، پرداختی، اپراتوری و فروشگاهی توسط خانواده بزرگ همراه اول راه‌اندازی شده است، اما استفاده از خدمات آن برای مشترکین سایر اپراتورها وجود دارد و به‌صورت اختصاصی برای کاربران همراه اول نیست. خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن عبارت‌اند از: خرید با QR Code، انتقال وجه از طریق کارت اعتباری و کیف پول، خرید شارژ و بسته اینترنت یا مکالمه، پرداخت قبض و…

استفاده از خدمات نام‌برده برای تمامی کاربران امکان‌پذیر است، اما برای اولین بار در ایران، کاربران همراه اول می‌توانند با استفاده از «اعتبار کیف پول اوانو» که توسط همراه اول به آن‌ها اختصاص داده شده است، خریدهای خود را آنلاین و حضوری انجام دهند. نحوه انجام این کار به این صورت است که پس از تخصیص اعتبار از سوی همراه اول، کاربران بدون نیاز به شارژ کیف پول اوانو و تنها با استفاده از اعتبار می‌توانند خریدها و پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند (این قابلیت هنوز در اپلیکیشن فعال نشده است، اما به‌زودی انجام می‌شود).

همچنین با استفاده از اسکنر QR Code قرار داده شده در اپلیکیشن اوانو، کاربران همراه اول می‌توانند از تمامی فروشگاه‌هایی که مجهز به دستگاه کارت‌خوان شرکت‌های «به‌پرداخت ملت» و «تجارت الکترونیک پارسیان» هستند، به‌صورت حضوری خرید و مبلغ آن را روی قبض شماره همراه خود پرداخت کنند.

خرید از اپلیکیشن اوانو

همه کاربران اوانو می‌توانند از سه روش پرداخت با کارت، برداشت مستقیم و کیف پول الکترونیک، مبلغ خریدهای آنلاین خود را پرداخت کنند. همچنین دریافت و واریز پاداش به کیف پول پس از هر بار تراکنش در اوانو از دیگر مزایای این اپلیکیشن بوده که شرایط آن به شرح زیر است:

1) دریافت هدیه نقدی به مبلغ ۱۹۹۹۰ ریال در ازای پرداخت اولین قبض و ۵۰۰ ریال هدیه نقدی بعد از آن به ازای هر بار پرداخت قبض

2) بازگشت ۲.۵ درصد از مبلغ خرید هر بسته اینترنت

3) بازگشت ۲ درصد از مبلغ خرید هر شارژ سیم‌کارت

4) دریافت ۵۰۰ ریال برای اولین دریافت موجودی و ۱۰۰ ریال به ازای گرفتن هربار موجودی بعد از اولین بار

5) دریافت ۵۰۰۰ ریال هدیه نقدی در ازای اولین کارت به کارت و دریافت ۱۰۰۰ ریال بعد از هربار کارت به کارت

در اوانو شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و تنها با فعال‌کردن سامانه هواداری با استفاده از تراکنش‌های روزمره مانند خرید شارژ، بسته اینترنت، کارت به کارت، گرفتن موجودی یا پرداخت قبض از تیم محبوب خود حمایت مالی کنید.

منیع: سایت آکادمی هلاکوئی

389088