میزبانی «سیاوش مفیدی» از سه پلیس راهور

سیاوش مفیدی امشب در برنامه " نوروز در راه است" میزبان سه پلیس راهور تهران می شود.
تصویر میزبانی «سیاوش مفیدی» از سه پلیس راهور

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه پیش رو" نوروز در راه است" سیاوش مفیدی میزبان سه پلیس راهور تهران است که در پایان برنامه با رای مستقیم مخاطبان، یکی از آنها به عنوان هفتمین شهروند خدوم برگزیده پایتخت در سال جاری معرفی می شود.

بنابراین گزارش، محور اصلی این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی روبرو شده است، تجلیل از خدمات شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد که بدون چشم داشت و انتظار به مردم و شهروندان خدمت می کنند.

در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه های مختلف پخش می شود و مخاطبان می توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب 10 شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند.

برنامه "نوروز در راه است" به پنج نفر از شرکت‌کنندگان که در نظرسنجی انتخاب شهروند خدوم مشارکت داشتند به قید قرعه جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا خواهد کرد.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و با اجرای ابوالفضل آقاخانی است که در روزهای پایانی سال هر شب تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

388726