تحلیل تکنیکال کاردانو

در صورتی که خریداران از این الگو تکنیکال برای تغییر روند قیمت استفاده کنند ، قیمت این رمزارز می تواند با رشد 22 درصدی به مرز یک دلاری برسد.
تصویر تحلیل تکنیکال کاردانو

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز کاردانو (ADA) دو ماه است که در داخل یک الگوی کنج نزولی محدود شده است. قیمت درحال حاضر به راس این الگو رسیده است و شرایط برای صعود از این نقطه آماده به نظر میرسد.

قیمت کاردانو در اول ماه مارس(10 اسفند) مرز یک دلاری را مورد امتحان قرار داد ، اما قیمت از این سطح با یک الگوی کندل استیک ستاره شامگاهی (The Evening Star) عقب نشینی کرد و مرز یک دلاری یک سطح مقاومتی تبدیل شد.

چرخه نزولی منجر به افت 20 درصدی این آلتکوین شد و آنرا به کف حمایتی ماه ژانویه(دی-بهمن) در نزدیکی 0.77 دلار رساند. علاوه بر آن، با توجه به نمودار تکنیکال ، قیمت ADA در راس یک الگوی کنج نزولی قرار دارد. در صورتی که خریداران از این الگو تکنیکال برای تغییر روند قیمت استفاده کنند ، قیمت این رمزارز می تواند با رشد 22 درصدی به مرز یک دلاری برسد.

افزایش احتمالی قیمت مجددا خریداران را در مسیر مورد امتحان قرار دادن مقاومت روانی 1 دلار و خط روند طولانی مدت قرار خواهد داد. عبور از مقاومت مذکور برای آغاز یک روند گاوی که منجر به بازیابی قیمت شود ، الزامی است.

برخلاف فرضیه فوق الذکر ، اگر فروشندگان قیمت را به زیر خط روند حمایتی الگوی کنج کاهش دهند ، فشار فروش افزایش می یابد و ADA به سمت سطح قیمت 0.685 دلاری پیش خواهد رفت.

اندیکاتورهای تکنیکال

SMA های روبه کاهش (20، 50، 100 و 200) حاکی از یک روند نزولی قدرتمند هستند. همچنین، SMA 20 و 50 روزه مقاومت پویایی را از خود نشان می دهند.

اندیکاتور RSI در تایم فریم روزانه حاکی یک واگرایی مثبت است که با توجه به شکل گیری سه کف نوسانی اخیر ،حاصل شده است.

سطوح مقاومتی: 0.855 دلار و 1 دلار
سطوح حمایتی: 0.85 دلار و 0.76 دلار

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

388474