جشن «درخت دوستی» در یزد برگزار می شود + پوستر

رئیس سازمان فرهنگی،‌ اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ «درخت دوستی» ویژه پدربزرگان،‌مادربزرگان و نوه هایشان خبر داد.
تصویر جشن «درخت دوستی» در یزد برگزار می شود + پوستر

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت صبح امروز در حاشیه بازدید از برنامه‌های هفته درختکاری با اشاره به اینکه در طول هفته درختکاری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های متفاوت و خلاقانه‌ای طراحی و اجرا شده اظهار داشت: از روز یکشنبه 15 اسفند هر روز برنامه‌های متفاوتی از سوی سازمان و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته درختکاری،‌ جشن «درخت دوستی» است که ویژه درختکاری توسط پدربزرگان، مادربزرگان و نوه‌هایشان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در این مراسم پدربزرگان و مادربزرگان به همراه نوه‌هایشان اقدام به غرس یک اصله نهال می‌کنند گفت: با غرس هر نهال در این مراسم شناسنامه‌ای برای نهال تهیه و با ذکر نام غرس کننده و نوه‌هایشان، به آنها تحویل می‌شود.

صداقت تصریح کرد: همزمان با این مراسم که در آخرین روز هفته درختکاری در نظر گرفته شده، مراسم جشنی با همراهی جمعی از شهروندان و مسئولان برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشن روز شنبه 21 اسفند و همزمان با آخرین روز هفته درختکاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲در بوستان شهدا واقع در میدان امام رضا(ع) یزد برگزار می‌شود.

388331