منصوریان:

این بازی یک نکته تاریک داشت

سرمربی نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازی مالکانه انجام دادیم و به نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، کارمان بسیار سبک‌تر بود. در خیلی از لحظات بازی می‌توانستیم کاملا بر جریان بازی مسلط باشیم.
تصویر این بازی یک نکته تاریک داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر نفت آبادان مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما آنچه به بچه‌ها گفتیم و آنالیز کرده بودیم 30 دقیقه از شروع مسابقه را از دست دادند. برای لحظه‌ای دچار غافلگیری شدند.در سمت راست دو تعویض تاکتیکی انجام دادم. دو جوان گذاشته بودم که دو جوان دیگر جای آنها آوردم تا روش بازی‌مان را عوض کنیم. بچه‌ها در آن لحظه خواب‌شان برد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی مالکانه انجام دادیم و به نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، کارمان بسیار سبک‌تر بود. در خیلی از لحظات بازی می‌توانستیم کاملا بر جریان بازی مسلط باشیم. با توجه به فشار فیزیکی صنعت نفت، استقلال را مجبور کردیم فقط به بازی مستقیم رو بیاورد. با تمام احترام به استقلال و پرسپولیس نگاه می‌کنم. شاید اگر هفته قبل زود گل نمی‌زدیم، از تیم یحیی گل‌محمدی آسیب می‌خوردیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: مقابل استقلال زود گل خوردیم و مجبور شدیم آسیب بخوریم. با توجه به اینکه بازی زیاد نگاه کردم، مثل داور چهارم برخی اتفاقات را متوجه می‌شوم. کار ما هر روز تاکتیکی است و داخل 18 قدم را نگاه می‌کنیم. احساس من از راه دور این بود بازیکن حریف پس از ضربه رضا جبیره، پای او را شوت کرد. شاید هم اشکان خورشیدی این صحنه که سریع اتفاق افتاد را ندید.

منصوریان تصریح کرد: خیلی مالکانه فوتبال بازی کردیم اما به استقلال تبریک می‌گویم. سعی و تلاش ما بر این بود سه امتیاز را برای آبادانی‌های عزیز به ارمغان ببریم. این مسابقه یک نکته کاملا تاریک داشت که کادرفنی استقلالی مرا خیلی اذیت کرده است. همه می‌دانید پس از بازی استقلال و ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، کنفرانس 88 دقیقه‌ای داشتم. همه نسل 98 اخلاق مرا می‌دانند.

منبع: فارس

388238