توقیف خودروهای سوداگران مرگ در مسیر مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در اقدامی اطلاعاتی ۳ محموله مواد مخدر به مقدار 507 کیلو گرم که به وسیله خودروهای سواری و در ۳ محور به مقصد مشهد قاچاق می شد را توقیف کردند.
تصویر توقیف خودروهای سوداگران مرگ در مسیر مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت که تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی ۳ محموله مواد مخدر که به وسیله خودروهای سواری و در ۳ محور به مقصد مشهد قاچاق می شد را ردزنی کردند.

وی افزود: در بخشی از این عملیات گسترده خودروی سواری پژو در محور زاوه توقیف شد که در بازرسی از آن ۲۹۲ کیلو تریاک کشف شد و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه گفت: دومین محموله مواد مخدر نیز به طور همزمان در محور تربت حیدریه به مشهد توقیف شد. ۸۵ کیلو تریاک کشف شد و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی این عملیات نیز یک خودروی سواری را در ورودی شهر مشهد متوقف شد و ضمن دستگیری یک متهم ۱۳۰ کیلو تریاک از آن کشف کرد.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

388189