منصوریان:

نگاه فوتبال ایران به بازی صنعت نفت و استقلال است

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید نگاه فوتبال ایران به بازی مقابل تیمش مقابل استقلال است.

تصویر نگاه فوتبال ایران به بازی صنعت نفت و استقلال است

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از ظهر روز پنج‌شنبه پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به عملکردی که مقابل پرسپولیس داشتیم، شرایط به مراتب سخت‌تر خواهد بود چون مسئولیت سختی با پیروزی مقابل سرخ‌ها به تیم ما متحول شده است و ما به خودمان افتخار می‌کنیم که توانستیم لبخند به لب هواداران و خوزستانی‌ها بیاوریم.

او ادامه داد: ما بعد از برد مقابل پرسپولیس، کاملا روی آنالیز بازی مقابل استقلال هستیم و کادر فنی در حال بررسی فنی بازی پیش رو است و سه جلسه فنی فشرده با تیم داریم. می‌دانم بازی سختی داریم و نگاه فوتبال ایران به این بازی است. امیدوارم بازیکنان ما سربلند بیرون بیایند.

منصوریان افزود: امیدوارم هر کسی که زحمت می‌کشد، بهترین مزد را بگیرد و من به بازیکنان گفتم با توجه به اینکه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم، باید روند خود را ادامه دهیم و کسی که حقش است، مسابقه را ببرد. بازی سختی می‌بینم و اگر بارندگی تاثیر منفی روی بازی نگذارد، فکر می‌کنم یک بازی خوبی را شاهد باشیم. بازیکن محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم در طی هفته مصدومان ما به تیم بازگردند.

388135