آینده کار:

شرکت ها دفاتر خود را در متاورس راه اندازی می کنند

شرکت‌ها طرح‌هایی را برای ایجاد دفاتر متاورس که برای جلسات آنلاین با مشتریان بین‌المللی، مراکز نوآوری داخلی و تقویت ارتباطات اجتماعی با کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، راه‌اندازی کرده‌اند.
تصویر شرکت ها دفاتر خود را در متاورس راه اندازی می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، کاهش شدید علاقه به کلمه کلیدی “metaverse” در جستجوی گوگل وجود دارد. با این حال، در حالی که ممکن است تبلیغات در حال کاهش باشد، به نظر می رسد که شرکت ها هنوز هم علاقه زیادی رفتن به دنیای مجازی دارند.

تنها در ماه مارس(اسفند)، شرکت‌ها طرح‌هایی را برای ایجاد دفاتر متاورس که برای جلسات آنلاین با مشتریان بین‌المللی، مراکز نوآوری داخلی و تقویت ارتباطات اجتماعی با کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، راه‌اندازی کرده‌اند.

در حالی که ممکن است شاهد نسخه‌های قبلی آن باشیم، اما به نظر می‌رسد دفاتر متاورس نگاهی گذرا به آینده کار است. با این کار، بیایید نگاهی به برخی از شرکت‌هایی که اخیرا وارد دنیای متاورس شده‌اند بیاندازیم.

شرکت رویدادهای Atom یک دفتر متاورس راه اندازی می کند

Atom، یک شرکت رویدادهای مستقر در بمبئی، به تازگی دفتر متاورس خود را راه اندازی کرده است. این شرکت فضای دیجیتال را در Decentraland خریداری کرد و قصد دارد از دفتر مجازی به عنوان راهی جدید برای ارتباط با مشتریان بین المللی خود استفاده کند. این شرکت همچنین قصد دارد از آن برای رویدادهای متاورس آینده استفاده کند.

یاش کولشرشتا(Yash Kulshreshtha)، مدیر خلاق اتم، در مصاحبه‌ای گفت که هدف از این اقدام گسترش فعالیت‌های جهانی این شرکت و پاسخگویی به نسل‌های جوان است.

صرافی KuCoin اقدام به راه اندازی KuCoin Meta Office کرد

صرافی دارایی دیجیتال KuCoin دفتری را بر اساس فضای دیجیتال Bloktopia راه اندازی کرده است.هدف این دفتر ارائه یک تجربه فراجهانی همه جانبه برای بازدیدکنندگان خود و همچنین دسترسی به ارتباطات اجتماعی تعاملی است.

Bjarke Ingels اولین دفتر مجازی را طراحی کرد

شرکت معماری برجسته Bjarke Ingels Group با آژانس خلاق Vice Media’s Virtue Futures برای طراحی دفتر جدید متاورس واقع در Decentraland همکاری کرد. این فضای دیجیتال که “دفتر Viceverse” نامیده می شود، مرکزی برای کارمندان Vice Media Group خواهد بود.
در مصاحبه ای، مورتن گروباک، مدیر Virtue Futures، این دفتر به تیم های خود اجازه می دهد تا با توکن های غیرقابل تعویض، سازمان های مستقل غیرمتمرکز و Web3 آزمایش کنند.

SCB 10x برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی دفتر مبتنی بر سندباکس فاش کرد

SCB 10x، بازوی سرمایه گذاری Siam Commercial Bank، برنامه هایی را برای راه اندازی یک دفتر مجازی مستقر در Sandbox فاش کرده است. طبق این اعلامیه، این دفتر اواخر سال 2022(آذر 1401) راه اندازی می شود و برای ارتباط با جامعه جهانی سازندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

جدا از ارتباط با جامعه، دفتر دیجیتال به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در رویدادها شرکت کنند، به نمایش محصولات بپیوندند و از محیط های منحصر به فرد ساخته شده بازدید کنند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

388102