پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال هشدار داد

رئیس پلیس پایتخت گفت: این افراد منتظر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس بوده و مطمئن باشند که پلیس با قاطعیت با این گونه افراد هنجار شکن برخورد خواهد کرد.
تصویر پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال هشدار داد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات پلیس در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز پرداخت و اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته در این ماه ترافیک نسبت به ماه گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در دهه آخر اسفند علاوه بر اقدامات انجام شده، تمهیدات ویژه‌ای برای پنج شنبه و جمعه آخر سال اندیشیده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز ولادت امام علی (ع )بیش از 200 هزار خودرو وارد بهشت زهرا شده است حتما در 5 شنبه و جمعه آخر سال این حجم افزایش پیدا کرده که در این خصوص برنامه ریزی ویژه‌ای شده است.

سردار رحیمی اعلام کرد: با کمک سازمان بهشت زهرا (س) ورودی و خروجی این مکان اصلاح شده و دو پارکینگ بزرگ به وسعت 30 هزار متر مربع اضافه شده و همچنین مأموران حضور گسترده‌ای در بهشت زهرا خواهند داشت.

سردار رحیمی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: با اقدامات پیش‌دستانه در برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه به ویژه مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک و مخرب اقدامات بسیاری انجام شده است.

رئیس پلیس پایتخت با تذکر به کسانی‌که با تولید مواد محترقه خطرناک با جان و سلامت مردم بازی می کنند ، اعلام کرد: این افراد منتظر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس بوده و مطمئن باشند که پلیس با قاطعیت با این گونه افراد هنجار شکن برخورد خواهد کرد.

سردار رحیمی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی این افراد پس از دستگیری تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: پلیس از ساعت 14 روز قبل از چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بوده و در تمام نقاط مستقر خواهد بود .

سردار رحیمی با اشاره به در پیش بودن شهرآورد و اینکه تمیدات لازم ترافیکی و انتظامی برای برپایی هر چه بهتر این شهر آورد اندیشیده شده است، گفت: برای ورود و خروج تماشاگران این شهرآورد که با حضور 20 هزار تماشاگر اجرا خواهد شد پلیس های راهور ، یگان ویژه و یگان امداد حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برپایی باشکوه مراسم نیمه شعبان دیده شده است، عنوان داشت: در این رو نیز در آماده باش کامل هستیم .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در دهه پایانی اسفند ماه تمهیدات لازم برای مراسم مختلف اندیشیده شده، خاطرنشان کرد: مراکز خرید و بازار توسط پلیس محسوس و نا محسوس کنترل و مدیریت می‌شود.

سردار رحیمی با اشاره به در پیش بودن سال نو و اینکه تمهیدات لازم ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است، گفت:قرارگاه کنترل سرعت در ایام تعطیلات نوروزی در تهران راه اندازی خواهد شد و با رانندگانی که حرکات خارج از عرف انجام دهند برخورد قانونی خواهد شد.

388011