تاخیر در اولین پرواز همدان مشهد

پرواز همدان- مشهد از امروز ۱۷ اسفندماه دوباره آغاز خواهد شد اولین پرواز پس از مدت ها با توجه به مه شدید و کاهش دید در فرودگاه همدان با  تاخیر انجام می‌شود.
تصویر تاخیر در اولین پرواز همدان مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون،پرواز همدان- مشهد از امروز ۱۷ اسفندماه آغاز خواهد شد اما با توجه به کاهش دید در فرودگاه همدان به زیر ۱۰۰ متر این پرواز با تاخیر انجام می‌شود.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی اعلام کرد که امروز میزان مه در فرودگاه همدان به زیر ۱۰۰ متر رسیده که پیش بینی می شود طی ساعات آینده از غلظت مه کاسته شود.

روح اله زاهدی افزود: صبح امروز ۱۷ اسفندماه با مه غلیظ در آسمان استان مواجه شدیم که این وضعیت به صورت نقطه ای بوده و تمامی نقاط استان را پوشش نداد، اما میزان دید در فرودگاه همدان به زیر ۱۰۰ متر کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به علت شروع وزش باد در همدان از غلظت مه تا ساعات آینده کاسته خواهد شد، همچنین طی امروز بعد ازظهر و فردا ۱۸ اسفندماه شاهد بارش باران خواهیم بود که پیش بینی می شود میزان بارندگی در نقاط شمالی استان پوشش خوبی داشته باشند.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش بارندگی در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش با ۹ میلیمتر در فامنین ثبت شده همچنین در شیرین سو وهمدان شاهد بارش ۸ میلیمتری بارندگی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در نهاوند، قهاوند و رزن ۷ میلیمتر بارندگی و در تویسرکان ۶ میلیمتر و بهار و اسدآباد نیز ۴ میلیمتر بارندگی ثبت شده و کمترین میزان بارش با ۳ میلیمتر بارندگی به ملایر اختصاص یافته است.

منبع:ایسنا

387748