رییس کل دادگستری قزوین:

دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های چهارشنبه آخر سال را به حداقل برسانند

رییس کل دادگستری استان قزوین از دستگاه‌های اجرایی خواست با هم افزایی خسارت‌ها و آسیب‌های چهارشنبه اخر سال را به حداقل برسانند.
تصویر دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های چهارشنبه آخر سال را به حداقل برسانند

به گزارش سایت خبری پرسون، شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید خسارت‌های چهارشنبه آخر سال را به حداقل برسانند، گفت: جمع کردن پدیده چهارشنبه سوری و به طور کلی ریشه کن کردن آن نیازمند انسجام و همکاری همه دستگاه هاست.

وی افزود: به همین منظور باید نیرو‌های نظامی و انتظامی آمادگی‌های لازم را داشته باشند و تحرکات را کنترل کنند تا شاهد کمترین صدمه و آسیب در این روز باشیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه اصناف، عوامل توزیع کننده و فروشنده مواد محترقه در استان را شناسایی کنند و نظارت و دقت لازم را بر آن‌ها داشته باشند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: در کنار کار‌های سلبی کار‌های ایجابی نیز پیرامون چهارشنبه آخر ساا باید انجام شود و در میادین ورزشی و پارک‌ها محیط‌هایی را فراهم کرد که شور و هیجان نوجوانان و جوانان بدون سلب آسایش شهرومدان تخلیه شود.

وی افزود: امنیت جانی و روانی شهروندان اولویت اول دستگاه قضایی است.

شعبانی تصریح کرد: برای ارتقای سطح ایمنی شهروندان از جمله دانش آموزان در این شب باید از قبل دستگاه‌های مختلف به همراه پلیس تدابیر امنیتی و آموزشی پیش بینی کنند تا شاهد کاهش آمار مصدومان باشیم.

387518