آخرین وضعیت ۲ پاکبان مشهدی که روز گذشته دچار سانحه شدند

مسئول روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرد که یکی از پاکبان‌ها دچار ضربه مغزی و دیگری از ناحیه پا دچار شکستگی شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

تصویر آخرین وضعیت ۲ پاکبان مشهدی که روز گذشته دچار سانحه شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، امین زحمتکش مسئول روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از پاکبان‌ها دچار ضربه مغزی و دیگری از ناحیه پا دچار شکستگی شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

امین زحمتکش در این خصوص اظهار داشت که روز گذشته تعدادی از نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد مشغول جمع‌آوری کیسه‌های شن و نمک تعبیه شده در زیرگذر تقاطع میدان جهاد بودند که خودرویی با بی‌احتیاطی و سرعت بالا به خودروی خدمات شهری شهرداری برخورد می‌کند و همین موضوع منجر به انحراف خودرو می‌شود و سپس به پاکبانان برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ۲ پاکبان خدمات شهری دچار حادثه شدند و اکنون هر ۲ در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند. یکی از پاکبان‌ها دچار ضربه مغزی و دیگری از ناحیه پا دچار شکستگی شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ است.

مسئول روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: راننده خودرو در این حادثه دچار سانحه شکستگی گردن شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

منبع: ایسنا

387358