فرهاد مجیدی:

به خاطر یزدانی و مرادمند هم شده قهرمان می شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف اصلی تیم ما قهرمانی است. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مثل چشمان من هستند، به خاطر آنها هم که شده جام را کسب می کنیم.
تصویر به خاطر یزدانی و مرادمند هم شده قهرمان می شویم

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم می خواستم از خبرنگاران عزیز عذرخواهی کنم چون در 2 بازی اخیر در کنفرانس شرکت نکردم. به خاطر مشکلات در نشست خبری شرکت نکردم و ترجیح دادم به تیمم لطمه وارد نشود.

*بازیکنان استقلال با همه مشکلات خم به ابرو نیاوردند

وی افزود: یکی از خوش شانسی های من این است که این بازیکنان را هر روز می بینم. بازیکنانی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته ترین هستند. آنها امسال خم به ابرو نیاوردند و با تمام وجود کار کردند. افتخار می کنم سرمربی تیمی مثل استقلال با این بازیکنان هستم. بازیکنان من بعد از 5 برد متوالی با یک تساوی مقابل نساجی حالمان خوب نبود. این نشان می دهد توقعات از استقلال بالا رفته است. امکانات ما در خور یک تیم فوتبال نیست، امسال 90 در صد انتخابات من و کادر فنی ام درست بوده است.

* به خاطر یزدانی و مرادمند هم شده قهرمان می شویم

هدف اصلی تیم ما قهرمانی است. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مثل چشمان من هستند، به خاطر آنها هم که شده جام را کسب می کنیم. من چند دلیل برای قهرمانی داشتم و الان یک دلیل به دلایلم اضافه شده است.

387329