به گزارش سایت خبری پرسون، هم اندیشی مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت با نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون برگزار شد.
در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی برگزار شد، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.
در این هم اندیشی که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه مازندران منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ محمدحسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه تعالی سازمانی؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ عسل اشتری، سرپرست بیمه های مسئولیت و مهندسی و رزا سعیدی، سرپرست بیمه های درمان نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.