به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش راحله شهرابی مدیر روابطعمومی بانک پاسارگاد، این بانک از سال 2015 در این رتبهبندی سالانه که توسط مؤسسه بینالمللی برندفاینانس (Brandfinance) با رویکرد حق امتیاز یا Royalty Relief تهیه و به واسطه نشریه بنکر (بهعنوان زیرمجموعه Financial Times) منتشر میشود حضور داشته و باارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است. طی سالهای اخیر بانک پاسارگاد تنها بانک ایرانی حاضر در این لیست بوده و توانسته است جایگاه شایستهای را در این فهرست کسب کند. بر این اساس بانک پاسارگاد در رتبهبندی سال 2022 با 33 پله صعود نسبت به سال گذشته، موفق شد رتبه 257 جهان را به خود اختصاص دهد و بالاتر از بسیاری بانکهای مطرح خاورمیانه و جهان بایستد.
بانک پاسارگاد در سال 2015 و در اولین سال حضور خود در این رتبهبندی، رتبه 328 را بین 500 برند برتر بانکی دنیا به دست آورد و در سال 2017 علاوه بر کسب رتبه 175، تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه بود. همچنین، در دوره گذشته این رتبهبندی بانک پاسارگاد با رشد 53درصدی در ارزش برند بهعنوان نهمین بانک پیشروی جهان معرفی شد و از نظر رشد رتبه نیز جایگاه هفتم جهانی را کسب کرد.
گفتنی است بانک پاسارگاد در سایر رتبهبندیهای بینالمللی نیز بسیار موفق عمل کرده است. بر این اساس و طبق ارزیابی مؤسسه بنکر، این بانک در سالهای 2010، 2012، 2013، 2014، 2015، 2016 و 2021 میلادی موفق به کسب عنوان بانک سال (Bank of the Year)جمهوریاسلامی ایران شد و در سالهای 2013، 2014، 2015 ،2016، 2017 و 2021 میلادی، نیز عنوان «بانک برتر اسلامی (Islamic Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.