رافائل گروسی شنبه به تهران می آید

رافائل گروسی گفت: قطعا رایزنی‌های دائمی با ایران به اشکال مختلف به طور حضوری، مجازی و سایر شکل‌ها داریم و به سختی برای رسیدن به توافق کار می‌کنیم.
تصویر رافائل گروسی شنبه به تهران می آید

به گزارش سایت خبری پرسون، یک منبع مطلع با اعلام سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: براساس توافق به عمل آمده رافائل گرسی مدیرکل آژانس و هیأت همراه روز شنبه ۱۴ اسفند ماه به تهران سفر خواهد کرد.

وی افزود: گروسی در این سفر ضمن ملاقات با مقامات ذیربط از جمله محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تداوم همکاری‌های فنی بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

رافائل گروسی روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص ایران گفت: «قطعا رایزنی‌های دائمی با ایران به اشکال مختلف به طور حضوری، مجازی و سایر شکل‌ها داریم و به سختی برای رسیدن به توافق کار می‌کنیم». مدیرکل آژانس اتمی در خصوص برنامه برای سفر به ایران در آینده هم گفت که همه چیز ممکن است.

در همین زمینه نیز سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر روز شنبه مدیرکل این نهاد بین‌المللی به تهران را تایید کرد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز در هفته جاری برای انجام رایزنی‌های فنی بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرد و رایزنی‌هایی را با مقامات آژانس صورت داد. وی همچنین در مذاکرات ایران با سه کشور اروپایی نیز به همراه علی باقری حضور داشت.

منبع: فارس

387021