زنده‌روح:

برای سربازهای استقلال از صمیم قلب ناراحتم

هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: واقعا دوست نداشتم این دو بازیکن در این شرایط به خدمت بروند چون بهترین سال فوتبالی آن‌ها بود و می‌توانستند اتفاقات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنند.
تصویر برای سربازهای استقلال از صمیم قلب ناراحتم

به گزارش سایت خبری پرسون، احمدرضا زنده‌روح هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص شرایط تیم فجرسپاسی شیراز با توجه به 15 هفته بدون برد برای این تیم اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی دوست ندارند که این شرایط برقرار باشد. تلاش می‌کنیم که از این شرایط خارج شویم اما قطعا کم و کاستی‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود نتوانیم نتایج مدنظر را‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.

وی افزود: با این حال مطمئنا همه اعضای تیم تلاش می‌کنند که به روند بهتری برسیم و نتایجی بگیریم که حداقل برای شخصیت خودمان و تیم خوب باشد. خیلی امیدواریم این اتفاق بیفتد. البته هر هفته می‌گوییم امیدواریم و اتفاقی نمی‌افتد اما قطعا دوست داریم هرچه زودتر شرایط بهبود پیدا کند و بتوانیم به برد برسیم.

زنده روح در مورد اینکه فجر سپاسی در رده چهاردهم جدول قرار دارد و به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر می‌شود، گفت: طبیعتا این شرایط استرس تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر می‌کند. تیمی که جوان است و بعد از چند سال به لیگ برتر رسیده، طبیعتا چنین شرایطی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه می‌کند. فشار و استرس بیش از اندازه‌ که باعث می‌شود بچه‌ها نتوانند کیفیت و توانایی خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش بگذارند اما باید سعی کنیم هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم.

هافبک فجرسپاسی افزود: اگر همین روند ادامه پیدا کند و به هفته‌های آخر برسیم فشارها و استرس بیشتر می‌شود. خدای ناکرده در آن زمان با کوچک‌ترین لغزش ممکن است اتفاقات بد و جبران‌ناپذیری بیفتد. لیاقت این تیم و این بازیکنان جایگاه فعلی جدول نیست. با این شرایط طبیعی است که روی همه فشار باشد اما اگر یک برد به دست بیاوریم، شرایط عوض می‌شود. امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

وی در خصوص تساوی این هفته مقابل پیکان عنوان کرد: شرایط زمین اصلا خوب نبود، وقتی در شیراز بازی داریم، نمی‌توان در مورد مسائل فنی بازی صحبت کرد. همین که در این زمین مصدوم کم می‌دهیم باید خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر کنیم. امیدواریم برای بازیکنانی که چه از تیم خودمان و چه تیم پیکان مصدوم شدند، اتفاق خاصی رخ ندهد. جا دارد از مسئولان تیم پیکان، عوامل برگزاری مسابقات و مردمی که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا می‌کنند، به خاطر شرایط زمین عذرخواهی کنم. شرمنده همه هستیم! به برخی افراد هم باید بگوییم ببخشید اگر ما سالم از این زمین خارج می‌شویم! واقعا زمین نیست اما چه کار کنیم؟ نه به کسی برمی‌خورد و نه کسی کاری می‌کند. مجبوریم با این شرایط ادامه بدهیم.

هافبک فجر سپاسی در مورد بازی این هفته مقابل سپاهان، گفت: سپاهان همیشه یک تیم پرمهره بوده و بازیکنان و کادر فنی باشخصیتی دارد. بازی خیلی سختی داریم. باید خیلی هوشیار و با تمرکز بالا باشیم تا بتوانیم از تیم با برنامه سپاهان حداقل یک امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. فشارها و شرایط جدولی شاید باعث شود از آنچه که می‌خواهیم فاصله بگیریم اما امیدوارم در این بازی با آرامش، تلاش و تمرکز بیشتر نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و با دست پر از اصفهان خارج شویم.

زنده‌روح در خصوص اینکه طی روزهای اخیر بحث سربازی دو بازیکن استقلال داغ‌ترین بحث جامعه فوتبال بود و خودش هم به خاطر سربازی از گل گهر راهی فجر سپاسی شد، اظهار داشت: واقعا برای دو بازیکن استقلال از صمیم قلب ناراحت هستم. واقعا دوست نداشتم این دو بازیکن در این شرایط به خدمت بروند، چون بهترین سال فوتبالی آن‌ها بود و می‌توانستند اتفاقات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنند. الان که این اتفاقات افتاده واقعا ناراحت هستم. چون خودم این شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌ درک کرده‌ام و می‌دانم چقدر برای آن‌ها سخت است. ان‌شاالله هر چه خیر است برای آنها اتفاق بیفتد و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوبشان برگردند.

زنده روح در مورد فعالیت‌های خودش در دوران سربازی عنوان کرد: دو جلسه میدان تیر رفتم. تقریبا نزدیک به سه ماه است که درگیر دوران آموزشی هستیم چون بازی می‌کنیم و بین برنامه‌های آموزشی و کلاس‌ها وقفه می‌افتد.

منبع: فارس

386838