دستگیری سارقان و زورگیران خشن‌ در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اعلام کرد که ۱۰ متهم به زورگیری و سرقت به عنف در شهرستان کاشمر دستگیر شدند.
تصویر دستگیری سارقان و زورگیران خشن‌ در کاشمر

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت همراه با زورگیری در محور کاشمر به روستای عشرت آباد که با استفاده از چاقو، چماق و قمه کشی همراه بود، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در پی شناسایی و دستگیری متهمان، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس با تحقیقات گسترده دریافتند چند راکب موتورسیکلت به صورت چراغ خاموش معمولا از ابتدای شب، خودرو‌هایی که دارای دو سرنشین زن و مرد جوان بوده را تحت نظر قرار داده و به خودرو‌های عبوری سنگ پرتاب کرده و اقدام به شکستن شیشه خودرو‌های متوقف شده با استفاده از سلاح سرد می‌کردند و با ایجاد رعب و وحشت، اموال با ارزش از قبیل تلفن همراه، پول و طلا سرنشینان را سرقت می‌کردند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشمر با هماهنگی مقام قضایی عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری این افراد زورگیر آغاز و با راهنمایی شکات و اشراف اطلاعاتی، ۱۰ متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان کاشمر در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت همراه با زورگیری به صورت تیمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از شاکیان این پرونده که تاکنون موفق به شکایت از متهمان نشده اند خواست جهت تنظیم شکایت خود در ساعات اداری به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

منبع:صداوسیما

386670