افشای مشخصات یک گوشی مرموز

مشخصات و جدول زمانی گوشی Vivo X Note که احتمالا همان Vivo Nex 5 است، منتشر شده است.
تصویر افشای مشخصات یک گوشی مرموز

به گزارش سایت خبری پرسون، به تازگی مشخصات یک گوشی جدید به نام Vivo X Note افشا شده است. این گوشی دارای شارژ سریع ۸۰ واتی، صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. گفته می‌شود که گوشی Vivo X Note در ماه مارس به طور رسمی معرفی می‌شود.

جدول زمانی و مشخصات گوشی هوشمند Vivo X Note به صورت آنلاین منتشر شده است. مشاهده این گوشی در وبسایت صدور گواهی 3C با شماره مدل V2170A اطلاعات این دستگاه را افشا کرده است. این شماره همان شماره مدلی است که قبلاً به Vivo Nex 5 اختصاص داده شده بود، اما به نظر می‌رسد شرکت Vivo نام دیگری را برای ارائه پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته است. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار WHY LAB، جدول زمانی راه اندازی Vivo Nex 5 که احتمالا با نام تجاری Vivo X Note در چین عرضه خواهد شد را فاش کرده است. علاوه بر این، یک افشاگر سرشناس دیگر با نام مستعار Panda is Bald، برخی از مشخصات Vivo X Note را از طریق شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. با بررسی این گزارش‌های تازه قصد داریم دریابیم که گوشی آینده Vivo X Note چه مشخصاتی دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Vivo X Note دارای صفحه نمایش ۷ اینچی AMOLED سامسونگ E5 با لبه‌های خمیده، وضوح QHD+ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند پرچمدار آینده از جدیدترین چیپست محصول شرکت معتبر Qualcomm، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 همراه با Adreno GPU استفاده خواهد کرد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، گوشی Vivo X Note از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. این باتری احتمالاً از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در مورد گزینه‌های فضای ذخیره سازی گوشی Vivo X Note هنوز صحبتی نشده است، اما می‌توان انتظار داشت حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

گفته می‌شود که گوشی پرچمدار Vivo X Note دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی S5KGN1 سامسونگ، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598، لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX663 و دوربین ۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است. هنوز جزئیاتی درباره سنسور دوربین سلفی فاش نشده است. تنها می‌دانیم که در یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. برای تکمیل مشخصات این گوشی باید اضافه کنیم که ابعاد این گوشی ۱۶۸ در ۷۶ در ۹.۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۱ گرم است.

گوشی Vivo X Note تاکنون چند گواهینامه دریافت کرده است، که به این معنی است که راه اندازی آن نزدیک است. در حالی که شرکت ویوو هنوز چیزی را تایید نکرده است، می‌توان حدس زد که این گوشی ممکن است در اوایل ماه مارس در بازار چین عرضه شود.

منبع: فرارو

386617