پساکرونا موعد قطعی برای جهش ورود زائران خارجی به مشهد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد که پساکرونا موعد قطعی برای جهش ورود زائران خارجی متقاضی خدمات درمان (گردشگران سلامت) به این استان است.
تصویر پساکرونا موعد قطعی برای جهش ورود زائران خارجی به مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون،حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پساکرونا موعد قطعی برای جهش ورود زائران خارجی متقاضی خدمات درمان (گردشگران سلامت) به این استان است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: در مقطع دو ساله کرونا فرصتی شد که در خصوص برخی زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله سامانه جامع گردشگری سلامت، زمینه‌های تسهیل حضور زائران و نظارت‌های لازم در کم و کیف خدمات درمانی اقدامات موثر و شایسته‌ای انجام شود.

وی‌گفت: تبعات ناشی از افزایش نرخ ارز و ارزانی نسبی خدمات حوزه درمان و سلامت در ایران نسبت به دیگر رقبا و برخی تحولات منطقه‌ای زمینه‌هایی فراهم کرده است که در صورت تغییر شرایط کرونایی و گذر از این وضعیت می‌توانیم شاهد جهش‌های مناسب و چشمگیر در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: علاوه بر آن برخی پروژه‌های تحقیقاتی طی دوران شیوع کرونا در این حوزه آغاز شد که می‌تواند زمینه تقویت اصولی حوزه سلامت و خدمات درمانی به گردشگران خارجی را فراهم کند.

منبع : صدا وسیما

386554