سه قتل اخیر و عملکرد خوب دادستان و پلیس آگاهی نهاوند

متاسفانه در هفته گذشته وقوع سه قتل در شهرستان نهاوند موجب نگرانی بسیاری از مردم نهاوند شد که با ورود به هنگام دادستان نهاوند و عملیات ضربتی پلیس آگاهی نهاوند در دستگیری قاتلین؛ فضای شهر نهاوند آرامش بیشتری به خود دید.
تصویر سه قتل اخیر و عملکرد خوب دادستان و پلیس آگاهی نهاوند

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس آزاد بخت دادستان نهاوند امنیت خط قرمز دستگاه نظامی و قضایی. پلیس بوده و با مخلان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان برخورد قاطع قانونی و قضایی خواهد شد.
در وقایع اخیر متاسفانه قتل اول حوالی ساعت ۲۱ یکم اسفندماه فردی با سلاح گرم به سمت خودرویی شلیک می‌کند و در این بین یک مرد به قتل می‌رسد.
در این قتل همسر مقتول همراه وی بوده است که با وجود اینکه هویت قاتل از سوی همسر مقتول شناسایی نشده و مأموران آگاهی نهاوند تنها چند ساعت پس از وقوع این قتل، قاتل شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
همچنین در قتل دیگر فردی که در شهر نهاوند دو نفر را با سلاح گرم به قتل رسانده بود در کمتر از سه ساعت با رشادت های پلیس آگاهی نهاوند دستگیر شد.
در این حادثه یک فقره نزاع و درگیری بین سه نفر در شهرک طالقانی نهاوند به علت اختلافات قبلی روی می دهد که در این درگیری متهم مسلح پس از قتل دو نفر از محل متواری می‌شود.
که با اقدامات اطلاعاتی و ورود پلیس آگاهی شهرستان، قاتل مسلح ساعت ۲۲:۳۰ در روستای کهکدان ملایر شناسایی و به همراه یک دستگاه خودروی سرقتی دستگیر شد‌.
خبرهای رسیده از شهرستان نهاوند حاکی از آن است عملکرد موفق دادستان و پلیس آگاهی نهاوند تنها به دستگیری قاتلین ختم نشده است و سارقین منازل و باغات نهاوند نیز از چنگال قانون در امان نبوده و دستگیر شده اند.
گفتنی است در فضای مجازی و در افکار عمومی ورود قاطع و شجاعانه دادستان و پلیس آگاهی شهرستان نهاوند و رشادت و شهامت آنان در تامین امنیت شهر مورد تحسین مردم نهاوند قرار گرفته است و خواستار همین جدیت در برخورد با متخلفین شده اند‌‌.
شایان ذکر است. ریس پلیس آگاهی سرگرد عباس سلگی. سعید ذوالفقاری، محمد میربک سه افسر وظیفه شناس در مواجه با رویداد های اخیر بوده اند که با رشادت و شهامت تمام در حوادث اخیر وظیفه امنیت، شناسایی و دستگیری مجرمان و متهمان و انجام تحقیقات را برعهده داشته اند‌.

386071