بیماران دیالیزی درانتظار حمایت مردم و خیرین

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر از شهروندان خواست هزینه‌های غیر ضروری مراسم عزاداری و سوگواری را به امور خیریه و مستمندان اختصاص دهند چرا که این افراد به خاطر بیماری که دارند از کارافتاده می‌شوند و زندگی‌شان با همین کمک‌ها اداره می‌شود
تصویر بیماران دیالیزی درانتظار حمایت مردم و خیرین

به گزارش سایت خبری پرسون،امیدرضا میرجردوی، رئیس انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر اعلام کرد که تمامی بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران دیالیزی از محروم‌ترین و ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این افراد به خاطر بیماری که دارند از کارافتاده می‌شوند و زندگی‌شان با همین کمک‌ها اداره می‌شود، افزود: در حال حاضر ۵۳ بیمار تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر هستند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر از شهروندان خواست هزینه‌های غیر ضروری مراسم عزاداری و سوگواری را به امور خیریه و مستمندان اختصاص دهند.

وی با تقدیر از کمک‌های خیرین به این انجمن، افزایش قیمت دستگاه‌های دیالیز را از جمله مهمترین مشکلات دانست و اظهار کرد: دستگاه دیالیزی که دو سال قبل ۷۰ میلیون تومان توسط خیرین خریداری می‌شده، اکنون باید ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد که هزینه نگهداری آن نیز جدا است.

میرجردوی در ادامه گفت که همچنین از افزایش بیماران دیابتی و دیالیزی خبر داد و عنوان کرد: تمامی بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر مستضف و محروم هستند که با حمایت خیران بخشی از نیازهای دارویی و دیگر مخارجشان تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت داروهای مورد نیاز بیماران دیالیزی بسیار افزایش داشته است، مطرح کرد: تعداد بیماران دیالیز تحت پوشش این انجمن ۳۵ درصد افزایش داشته است و از ابتدای امسال حدود یکصد میلیون تومان به انجمن حمایت از بیماران دیالیزی کاشمر کمک شده است.

منبع: ایکنا

385703