به دستور رئیس جمهور؛

بیش از 95 درصد سواحل گیلان آزادسازی می شود

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: بیش از 95 درصد سواحل استان گیلان به دنبال دستور اخیر رئیس جمهور آزادسازی می شود.
تصویر بیش از 95 درصد سواحل گیلان آزادسازی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال صدور دستور رئیس جمهور و اقدام جدی استاندار گیلان بیش تاکنون بیش از 95 درصد از سواحل استان آزاد و رفع تصرف شده است.

وی افزود: اگرچه استان مازندران بیش از استان گیلان درگیر بحث ساخت ویلا در سواحل و مسائل این چنینی است، اما در استان گیلان هم اقدامات جدی برای آزادسازی سواحل انجام شده و همان طور که گفتم بیش از 95 درصد از سواحل استان گیلان آزادسازی و رفع تصرف شده است.

نماینده مردم استانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادسازی سواحل اقدامی مهم در جهت رفع تبعیض در جامعه است؛ چرا که دلیلی ندارد عده‌ای خاص از امتیاز استفاده از سواحل برخوردار باشند، اما اکثریت و عموم مردم از این مسأله محروم باشند.

نجفی خاطرنشان کرد: علاوه بر این این اقدام تأثیر روانی بسیار مثبتی بر جامعه دارد و قطعا نتایج مثبتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر یک سری اشخاص خاص، یکسری دستگاه‌ها و ادارات را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم می‌بینیم که ویلاهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کارکنان خود ساخته‌اند و ساحل را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار خود گرفته‌اند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن حمایت جدی از این اقدام دولت از قوه مجریه و مسئولان امر می‌خواهم تا اقدامات لازم برای رفع مشکل پسماند و فاضلاب استان‌های شمالی و دیگر مسائل عمرانی این استان‌ها صورت دهند.

منبع: فارس

385329