فیلم سینمایی «مصلحت» اکران عمومی می‌شود

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی "مصلحت" از اکران عمومی این فیلم سینمایی در سال ۱۴۰۱ و پس از اکران "هناس" خبر داد.

تصویر فیلم سینمایی «مصلحت» اکران عمومی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم اختتامیه یازدهمین محفل سینما انقلاب و جایزه سینمایی ققنوس شب گذشته به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش شد. در این مراسم، فیلم سینمایی هِناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه موفق شد رتبه سوم فیلم‌های برتر این رویداد سینمایی را کسب کند.

محمدرضا شفاه که علاوه بر فیلم هناس، تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «مصلحت» را برعهده داشت از اکران این فیلم سینمایی در سال 1401 خبر داد.

او درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: فیلم مصلحت مجوز نمایش دارد و در نوبت اکران است.

وی از احتمال اعمال برخی تغییرات در فیلم خبر داد و گفت: مواردی مطرح شده اما هنوز نهایی نشده است و ممکن است بخش‌هایی را حذف کنیم.

شفاه در پاسخ به این سؤال که فیلم هناس چه زمانی اکران می‌شود، گفت: اول فیلم سینمایی هناس اکران می‌شود و سپس مصلحت. درخواستی برای اکران هناس در نوروز ندادیم و این فیلم در تعطیلات سال جدید اکرانی نخواهد داشت.

فیلم سینمایی مصلحت محصول سال 1399 است و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم توانست در 7 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شود که در بخش بهترین کارگردان اول، دیپلم افتخار به حسین دارابی کارگردان این اثر رسید.

امکان اکران این فیلم سینمایی با ابهاماتب همراه بود و در شرایطی که عده‌ای خبر از توقیف این فیلم سینمایی می‌دادند اما با توجه به صحبت‌های تهیه‌کننده این اثر باید منتظر اکران این فیلم در سال جدید باشیم.

منبع: تسنیم

385165