استاندار قزوین در جمع مردم اقبالیه

با انتصاب نیروهای متعهد، نخبه و جوان در مناصب مختلف، استان در مسیر پیشرفت حداکثری قرار خواهد گرفت.
تصویر استاندار قزوین در جمع مردم اقبالیه

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت: تلاش می شود با انتصاب و استقرار نیروهای متعهد، با تجربه، متدین، نخبه، جوان، پرانگیره و پرتلاش در مناصب مختلف، امور را در مسیر پیشرفت و رفع مسایل و مشکلات قرار داده و این مسیر تا پیشرفت حداکثری استان ادامه خواهد داشت.

محمدمهدی اعلایی روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت: دولت سیزدهم در چند ماه سپری شده از ایام استقرار خود در کنار مواجهه با مشکلاتی که همه مردم از آن مطلع هستند، تلاش می کند هم مسیر کشور را در یک مسیر رو به تعالی و پیشرفت قرار دهد و هم تمامی نقایص و مشکلاتی که نشأت گرفته از دشمنی های دشمنان و سوءتدبیرها می باشد را جبران کند.

وی افزود: یکی از عمده ترین مشکلات موجود، در حوزه امکانات و ظرفیت های اقتصادی است که دولت با تمام توان به دنبال برطرف کردن این مشکلات است.

استاندار قزوین اظهار داشت: در حوزه دیپلماسی با لحاظ اقتدار کشور و بی اعتمادی به کسانی که سال های سال به ملت ایران خیانت کرده اند، دولت در حال رایزنی و مذاکرات است و ذره ای از منافع مردم کوتاه نمی آید و آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند که همین رویکرد نتایج مطلوب تری از گذشته به همراه داشته است.

اعلایی در خصوص روند انتصابات در استان گفت: تلاش می شود با انتصاب و استقرار نیروهای متعهد، با تجربه، متدین، نخبه، جوان، پرانگیره و پرتلاش در مناصب مختلف، امور را در مسیر پیشرفت و رفع مسایل و مشکلات قرار داده و این مسیر تا پیشرفت حداکثری استان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص مشکلات حوزه آب در شهر اقبالیه افزود: مشکلات آبی فقط مختص شهر اقبالیه نیست و شهرهای دیگر استان هم با این مشکل مواجه هستند که تلاش های زیادی برای برطرف کردن آن انجام شده و به دنبال این هستیم که پس از رسیدن به نتیجه مطلوب این اقدامات به سمع و نظر مردم برسد، اقداماتی که خوشبختانه با همراهی وزرای دولت در مسیر خوبی قرار دارد.

384988