اولین نمایشگاه جهادی کشور پایان یافت

اولین نمایشگاه مدیریت جهادی کشور در تاریخ 26 بهمن ماه 1400 به کار خود پایان داد این نمایشگاه در حالی از روز بیست چهارم آغاز به کار نمود که متاسفانه کشور درگیر پیک دیگری از کرونا بود.
تصویر اولین نمایشگاه جهادی کشور پایان یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین نمایشگاه مدیریت جهادی کشور در تاریخ 26 بهمن ماه 1400 به کار خود پایان داد این نمایشگاه در حالی از روز بیست چهارم آغاز به کار نمود که متاسفانه کشور درگیر پیک دیگری از کرونا بود و این موضوع در نقش حضور بازدید کنندگان موثر اما با توجه به ماهیت این نمایشگاه و انجمن توانمند مدیریت جهادی کشور این مراسم هرچه باشکوه تر و با حضور 150 مجموعه برگزار شد اگثر شرکت کنندگان هلدینگ‌های قوی و شرکت‌های دانش بنیان مطرح کشور بودند و بازدید کنندگان تخصصی حضور پررنگتر داشتند در این نمایشگاه تعامل خوبی بین قوای سه گانه و تولید اتفاق افتاد و تولید کنندگان توانستند ارتباط نزدیکی برای مطرح نمودن مشکلات خود با ایشان داشته باشند.

در بین این شرکت‌های گروه سرمایه گذاری رازی با هشت شرکت زیر مجموعه خود حضور مقتدرانه ای داشت که توانست در حوزه صنعت تایر و صنایع تکمیلی آن ویترین جذابی از محصولات خود ارایه نماید.

شرکتهای لدستون، یزدتایر، رازی تایر، شیمیای رازی، جام دارو، نخ تایر رازی، کربن سیمرغ و فرآورلاستیک ایساتیس جزو برندهای مطرح و حاضر در این مجموعه به صورت یکپارچه بودند.

شرکت رازی تایر با عرضه انواع تایر سواری و سنگین رادیال که برند پریمیم این گروه محسوب می شوند از بازدید خاصی برخوردار بود و توانست با نمایش تولیدات خود اقتدار هر چه بهتر این گروه صنعتی را نمایش دهد.

شرکت یزد تایر نیز توانست محصولات جدید خود را در کلاس خودروهای شاسی بلند به مخاطبین بیشتر معرفی کند.

در این میان سایر شرکت های دسته اول در امور تولید تایر و تامین کننده مواد این صنعت نیز که شامل نخ تایر رازی و کربن سیمرغ میشوند توانستند فعل ما می‌توانیم را به نمایش در آورند.

در این میان تنها شرکت صنایع تبدیلی به نام شرکت فرآورلاستیک ایساتیس نیز نقش ارزنده خود را در صنایع بازیافت به نمایش در آورد این در حالی است که تمای شرکت های فوق با بومی سازی محصولات خود به خودکفایی کامل رسیدند.

همچنین مشکلات این شرکت ها به گوش مسولین برای چندمین بار رسیده شد و الخصوص در مورد قیمت تایر و مشکلات واردات بی رویه در برخی سایزها که این صنعت را دچار مشکل نموده مطرح شد.

این نمایشگاه در حالی مورخ 26 بهمن ماه پایان یافت که تمامی مجموعه‌ها توقع دارند در آینده مسولین و تصمیم سازان صنایع الخصوص در وزارت صمت حضور پررنگتر داشته باشند.

384713