علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز ماست

رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافت و با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.
تصویر علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز ماست

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه های اخیر، خاطرنشان کرد: در تمام سال های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه نموده است و این مهم را وظیفه خود می دانیم.

دکتر نوروزی تصریح کرد: قطعا این حمایت ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت بویژه اینکه بازی های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

علیرضا دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل دو فدراسیون در زمینه های کاری مشترک با توجه به حضور تیم های ایران در بازی های آسیایی چین و رقابت های نروژ افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می شود و برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آن ها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه های مدرن، خاطرنشان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم های ملی کشتی حساب باز کرده ایم.

در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

دکتر تورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.

منبع: ایسنا

384673