صحن و سرای حرم رضوی مهیای جشن میلاد مولود کعبه

همزمان با فرارسیدن 13 رجب، سالروز ولادت پربرکت حضرت علی(ع)، صحن و سرای رضوی آذین‌بندی و چراغانی شده و آماده پذیرایی از دلدادگان انیس النفوس(ع) است.
تصویر صحن و سرای حرم رضوی مهیای جشن میلاد مولود کعبه

به گزارش سایت خبری پرسون،امین بهنام معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: به مناسبت میلاد خجسته امیرالمؤمنین علی(ع)، ریسه‌ها و لوستر‌هایی با طرح‌های جدید ویژه نورآرایی این آستان مقدس در صحن‌های آزادی و انقلاب اسلامی تهیه شده که طراحی، ساخت و تولید آنها با بهره‌گیری کامل از ظرفیت خادمیاران و نیروهای آستان قدس رضوی انجام شده است.
امین بهنام افزود که دو کتیبه بزرگ مناسبتی نیز در بالای ایوان‌های دو صحن آزادی و انقلاب اسلامی نصب شده که به عبارت‌های «اشهد ان مولانا امیرالمؤمنین علی ولی الله» و «از کعبه برون آمدی ای شاه ولایت/ ای زاده کعبه همه جان‌ها به فدایت» مزین است. همچنین دور تا دور صحن بزرگ پیامبراعظم(ص) نیز پرچم‌های رنگی به اهتزاز درآمده است.

پذیرایی از زائران با بسته‌های متبرک رضوی

وی در ادامه گفت: به همت خادمان و خیران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، در شب ولادت مولود کعبه از زائران و مجاوران این حریم مقدس با توزیع 40 هزار بسته کیک در باب الجواد(ع) و چایخانه حضرت در صحن کوثر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرایی می‌شود.

بهنام اضافه کرد: همچنین حدود 65 هزار بسته متبرک رضوی همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) بین محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) در باب الجواد(ع) و چایخانه‌های حضرت در باغ رضوان و صحن کوثر توزیع خواهد شد.

منبع:آستان نیوز

384556