رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تصویب بودجه 360 هزار میلیارد تومانی مجلس/ تکرار حماسه انقلابی مردمی 22 بهمن شیراز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شیراز گفت: بودجه سال 1401 با اعتباری افزون بر 360 هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.
تصویر تصویب بودجه 360 هزار میلیارد تومانی مجلس/ تکرار حماسه انقلابی مردمی 22 بهمن شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس تکرار حماسه انقلابی مردم استان فارسی به‌ویژه شهرستان شیراز هم‌زمان با سراسر کشور روز 22 بهمن‌ماه برای دومین بار در قالب راهپیمایی خودرویی و موتوری بار دیگر اقتدار ملی و عزت ایران اسلامی را در دنیا به‌ویژه دهه فجر به‌عنوان آغازگر طلوع اسلام، پیروزی بر مستکبران، برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان و نیز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری را در جهان به ارمغان آورد، با گرامیداشت آرمان‌های امام راحل نمادی از همبستگی و اتحاد ملی به نمایش گذاشته شد، باوجود بیماری منحوس کرونا مانع از حضور مردمراهی در این حرکت انقلابی نگردید و اقشار ملت ایران بازهم با انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده تا جهانیان بدانند مردم از حرکت‌های انقلابی عقب‌نشینی نکرده و همواره درراه استمرار ولایت و رهبر گام برمی‌دارند.

خبرنگار پرسون بنا بر رسالت انقلابی خود بار دیگر به میان رفته و از نقطه نظرات آنان را به اطلاع می‌رساند، خانمی که خود را پرسنل درمان دانشگاه علوم پزشکی که مدت 2 سال در بخش کرونا مشغول به کار هستم و تا پای جان از خاک، میهن، جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و پای انقلاب اسلامی نیز ایستاده‌ام.

یکی دیگر ااز شرکت کنندگان درراهپیمایی که خودرو خود را با پرچم جمهوری اسلامی و شعار‌‌های انقلابی تزئین کرده بود در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه چند نفر از خانواده شما در این راهپیمای شرکت کرده و هدف از حضور در این حرکت انقلابی و مردمی چیست، افزود: به‌اتفاق 5 نفر از خانواده و به عشق امام، انقلاب، مقام معظم رهبری و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در این راهپیمایی عظیم و باشکوه شرکت کردم.

وی در مورد حس و حال این دوره از راهپیمایی، گفت: راهپیمایی به‌صورت خودرویی بسیار عالی و نیز شور و حال دیگری را به جامعه تزریق کرد و بار دیگر نشان داد که انقلاب در انقلاب شده و بسیار اذیت بخش بود و در این راستا باید اذعان داشت که جای تمامی شهدا در این راهپیمایی با شکور خالی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس به‌عنوان سخنگوی اصلی راهپیمایی 22 بهمن شیراز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تصویب اعتبار 360 هزار میلیارد تومانی در بودجه سال 1401 برای اشتغال استان‌ها خبرداد و افزود: با توجه به مشکلاتی معیشتی، اقتصادی و رفاهی که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند اختصاص بودجه 360 هزارمیلیاردی گامی مؤثر در کاهش معضلات در جامعه اسلامی و نیز بودجه 120 هزار میلیارد تومانی برای رشد تولید از دیگر خدمات دولت است.

حمیدرضا حاجی بابایی خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد معضلات و مشکلاتی که در کشور وجود دارد بدون اینکه دولت هزینه‌ای تزریق کند با همراهی، تعامل و در کنار مردم بودن برطرف می‌شود.

وی در مورد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در راستای تحقق مسیر انبیای الهی، اهل‌بیت، ائمه معصومین (ع) و نیز شناساندن کربلا، چهره‌های حق علیه باطل به جهانیان بیش از 200 هزار شهید و تعداد بسیاری جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس بیان داشت: راهپیمایی 30 تا 40 میلیونی در اربعین حسینی، شناسایی و اقتدار چهره ناب اسلام در جنوب لبنان، نوشتن دایره التعمارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز مقاومت در برابر تهاجم و بمباران فرهنگی نشان از اقتدار مکتب تشیع و اسلام است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دنیا ایران اسلامی را تحریم کرده تا از رهنمود‌ها شهدا، انقلاب، امام و ولایت برداریم درصورتی‌که حفظ نظام از مسیر انقلاب می‌گذرد و در شرایط فعلی زیرساخت‌ها اقتصاد قابل‌مقایسه با گذشته نیست.

حاجی بابایی بیان داشت: ایجاد رضایتمندی مردمی، ترمیم اقتصاد، حفظ سرمایه اجتماعی، برقراری عدالت، مبارزه با فساد، رانت‌خواری، زندگی کردن دولتمردان همانند مردم، محکم کردن پیوند مردم با انقلاب اسلامی ازجمله استراتژی و رویکرد دولت است.

گفتنی است، در پایان قطعنامه سراسر در 6 ماده قرائت و تکبیر الله واکبر مورد تائید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

383921