بازدید مدیرعامل بانک تجارت از صنایع استان خوزستان

مدیرعامل بانک تجارت در ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه با مدیران این شرکت‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
تصویر بازدید مدیرعامل بانک تجارت از صنایع استان خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی مسیر تولید محصولات ایرانی با مدیران عامل فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه از مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان دیدار و از محل فعالیت آنان بازدید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در این بازدیدها با اشاره به تجارب و توانمندی‌های بانک تجارت در همکاری با بخش‌های مختلف اقتصاد در بیش از چهار دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور عنوان کرد: استان خوزستان سرشار از منابع ارزشمند طبیعی بوده و از ظرفیت‌های عظیم و متنوع صنعتی و کشاورزی برخوردار است و توسعه هرچه بیشتر این استان مستقیما در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود.

اخلاقی با بیان اینکه بانک تجارت کمک به اشتغال و پیشرفت استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های استانی خود قرار داده است افزود: بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تخصص و توان بسیاری را در حوزه خدمات اعتباری از جمله گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه دارد که می‌تواند کارگشا و یاری‌رسان شرکت‌ها و صنایع گوناگون استان در پیشبرد اهداف آتی باشد.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین به جایگاه و امکانات این بانک در عرصه بانکداری بین‌الملل و خدمات ارزی اشاره و اظهار کرد: بانک تجارت با شعب و واحدهای بانکی خود در نقاط مختلف جهان امکانات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده و این خدمات می‌تواند متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد.

اخلاقی همچنین بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان شرکت‌های مشتری بانک تاکید و از آمادگی بانک تجارت برای ارائه خدمات نوین بانکی و تسهیلاتی به آنان خبر داد.

بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و آتیه خاورمیانه و گفت‌وگو با مدیران این شرکت‌ها و همچنین دیدار با یدالله پروانه‌زاده از سرمایه‌گذاران استان خوزستان از برنامه‌های مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در سفر به این استان بوده است.

382910