آقای رئیس جمهور، این هم فهرست مصادیق انتصابات فامیلی+جدول اسامی

پیرو تأکید و دعوت چندباره رئیس‌جمهور برای معرفی مصادیق انتصابات «فامیلی» و «اتوبوسی» در دولت جهت صدور دستور «رسیدگی» و «پیگیری»، بخشی از انتصابات دولتی رسانه‌ای شده که در مظان اتهام «فامیلی» یا «اتوبوسی» بودن قرار دارند، در دو جدول ذیل مشخص شده است.
تصویر آقای رئیس جمهور، این هم فهرست مصادیق انتصابات فامیلی+جدول اسامی

به گزارش سایت خبری پرسون، لازمه شفاف‌سازی اقناعی و شائبه زدایی پیرامون این انتصاب‌ها، پاسخگویی به چند سؤال کلیدی است: اولاً، این انتصابات انجام شده یا کذب است؟ ثانیاً، انتساب‌های فامیلی رسانه‌ای شده، واقعیت دارد یا خیر؟ ثالثاً، اگر انتصاب‌ها و انتساب‌ها، خلاف واقع نیست، مستند رعایت شایسته‌سالاری در گزینش آنان چیست؟

بدیهی است، ارائه پاسخ مستند و اقناعی دولت سیزدهم به این سؤالات، می‌تواند، ارزیابی رئیس‌جمهور که انتقادها از انتصابات فامیلی را شایعات ناشی از «عملیات روانی» دانسته‌اند، اثبات کند و افکارعمومی را به این یقین برساند که برخلاف مطالب پرتعداد رسانه‌ای، از انتصابات فامیلی و اتوبوسی در دولت، خبر و نشانی نیست و منصوبان با معیار شایستگی، برگزیده شده‌اند و به‌ این‌ ترتیب، با بلاموضوع شدن اتهامات و انتقادات کنونی، ضریب اعتماد به شخص رئیس‌جمهور و اعضای کابینه، افزایش خواهد یافت.

منبع: پایگاه خبری چند ثانیه

5656627

382771