کسب امتیاز 90 در دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی

عضو هیات مدیره اجرایی از افزایش امتیاز پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی به ۹۰,۰۸ در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی خبر داد.
تصویر کسب امتیاز 90 در دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک ایران با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در ۳۶ شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم ۸۶,۴۵ از ۱۰۰ امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به ۹۰,۰۸ در دوره هشتم ، در جمع ۱۷ دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.

عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه‌تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.

وی افزود: این بانک در شاخص‌های دولت کاربر محور، با ۹۸ امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با ۹۰ امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب ٣٦ شاخص ارزیابی، ٣٨ خدمت شناسنامه‌دار و ١٢٥ زیرخدمت دو بار در سال انجام می‌شود.

382745

سازمان آگهی های پرسون