معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء تأکید کرد:

یادواره 350 شهید روحانی استان فارس

معاون بازرسی قرارگاه‌ مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: محصول تربیت‌شدگان فرماندهان، فرمان‌برداران به‌ویژه‌ رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل روحانیان و طلبه‌ها بوده‌اند.
تصویر یادواره 350 شهید روحانی استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء امروز در حاشیه یادواره 350 شهید روحانی استان فارس با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران روحانیت، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز و نیز مسئولان استانی خاطرنشان: حرکت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، ترامپ را قمارباز خطاب کرد که برگرفته از تعلیمات و رهنمودهای روحانیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها برای‌ هر کاری اسیر دست‌ابزار هستند، افزود: تعلیمات طلبه‌ها این است که دنیا حبابی بیش نیست و در این راستا اگر به خدا وصل شویم، عزت را پیدا کرده و به فرموده امام راحل آنچه داریم از محرم، صفر و عاشورا است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: برای تجلیل از شهدای طلبه و روحانیان باید صدها مجلس تکریم گرفت چراکه علما هیچ‌گاه به دنبال پست و مقام دنیایی نیستند.
سردار اسدی بیان داشت: معرفی شهید آیت‌الله دستغیب و نیز آیت‌الله شهید ربانی که چیزی برای انقلاب و اسلام کم نگذاشته‌اند باید پاسداشتِ شود.

وی در مورد بی‌توجهی بعضی از روحانیان نسبت به حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه اضافه کرد: براثر بی‌توجهی بعضی از علما از آم المومنین بودن دخت و همسر گران‌قدر پیامبر اسلام غافل شده که نشان از مظلومیت بزرگواران است.

گفتنی است، در پایان از تعدادی از خانواده روحانیان شهید با تقدیم لوح، تقدیر و نیز از شناسنامه‌های شهدا، کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس و 2 کتاب صوتی شهدا در دست تهیه صداوسیما رونمایی شد.

382559