پخش مسابقه خنده‌ساز از رادیو صبا

مسابقه «خنده ساز» در زمینه برپاخند رادیویی ( استندآپ) برگزار می‌گردد. در این مسابقه علاقه مندان پس از شرکت در آزمون اولیه و ارسال اثر و داوری توسط هیئت داوران، این فرصت را دارند که به جدول اصلی مسابقه راه پیدا کنند و در رقابت با سایر شرکت کنندگان برای کسب موفقیت تلاش کنند.
تصویر پخش مسابقه خنده‌ساز از رادیو صبا

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا درباره این مسابقه گفت: مسابقه «خنده ساز» اولین دوره مسابقه برپا خنده رادیویی است، که در از نوروز ۱۴۰۱ کلید می خورد.

وی افزود: درحال برنامه‌ریزی هستیم که این مسابقه به عنوان یک برنامه استعدادیابی در حوزه طنز و برپاخند رادیویی به صورت روتین در رادیو صبا تداوم داشته باشد.

مهدی ساعی بیان کرد، در فراخوان اولین دوره حدود ۱۵۰ اثر از طریق سایت برای مسابقه ارسال شد، که از بین آنها بعد از بررسی تقریبا ۵۰ اثر قابل داوری بود.
در جلسه ای که با حضور مدیر شبکه و داوران مسابقه مهسا ایرانیان، مهبد قناعت پیشه، احمدرضا موسوی و تهیه کننده برنامه رضا عزتی و بنده از ۵۰ اثر ارسالی بعد از بررسی و امتیاز دهی آثار ۱۸ نفر طناز انتخاب شد که به عنوان شرکت کننده های اصلی در این مسابقه معرفی شدند و ۷ نفر نیز به عنوان ذخیره اعلام شدند، اسامی شرکت کننده های اصلی و ذخیره های این مسابقه از طریق سایت رادیو صبا اعلام شد.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات در ادامه گفت: از نکات قابل توجه در این مسابقه می‌توان به طیف گسترده شرکت کنندگان این مسابقه اشاره کرد که از شهرها و استانهای مختلف با رنج سنی متفاوت در این مسابقه شرکت کرده اند.

وی افزود: با توجه به آثاری که انتخاب شده است امیدوارم در نوروز امسال شنونده مسابقه جالبی از رادیو صبا باشیم که در ایام نوروز بتوانیم شنوندگان را هم سرگرم کنیم هم لبخند و شادی به آنها هدیه دهیم. این مسابقه از ۲۸ اسفند ماه در جدول پخش رادیو صبا قرار می‌گیرد و پخش آن تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مسابقه «خنده ساز» با اجرا و داوری مهبد قناعت پیشه، مهسا ایرانیان و احمدرضا موسوی و به تهیه کنندگی رضا عزتی در ایام نوروز همراه و همسفر شنوندگان می شود.

381846