توسعه شهری باید در همه حوزه‌ها صورت پذیرد

مدیر سابق شهرداری تهران با تاکید بر ایجاد پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: توسعه شهری باید به طور متوازن و در همه حوزه‌ها صورت پذیرد.
تصویر توسعه شهری باید در همه حوزه‌ها صورت پذیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا اله یاری شهردار پرند صبح امروز به همراه معاون و مسئولان امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از مراحل آماده‌سازی این پروژه بازدید به عمل آورد.

این مدیر سابق شهرداری تهران، در این بازدید با تاکید بر ایجاد پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: توسعه شهری باید به طور متوازن و در همه حوزه‌ها صورت پذیرد.

شهردار پرند همچنین بر احداث پروژه‌های فرهنگی در سایر فازهای شهر پرند تاکید کرد و گفت: نگاه مدیریت شهری توزیع عادلانه و منصفانه امکانات در همه مناطق شهر است و این آمادگی را داریم که با همکاری شرکت عمران و اختصاص زمین، در سایر فازها نیز پروژه‌های مختلفی را احداث نماییم.

شایان ذکر است، مرکز “رویش” واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب پارک کودک، به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پرند مراحل آماده‌سازی و تجهیز خود را سپری می‌کند تا کودکان و نوجوانان پرند در ایام الله دهه فجر از اولین مرکز تخصصی در حوزه آموزشی و فرهنگی بهره‌مند گردند.

381801