در گفت و گو با پرسون مطرح شد؛

کرونا مانع اکران فیلم «سیروس الوند»

گفت و گوی کوتاه «پرسون» را با سیروس الوند کارگردان مطرح کشور درباره فعالیت این روزهایش بخوانید.
تصویر کرونا مانع اکران فیلم «سیروس الوند»

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیروس الوند سال ۹۷ ساخته شد و با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفت اما تا کنون شرایط اکران برایش فراهم نشده است. سیروس الوند در گفت و گو با خبرنگار ما درباره فعالیت های این روزهایش می گوید: در شرایط کرونا هیچ جا نمی روم و بیشتر منزل هستم.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «یکبار برای همیشه فیلم» می افزاید: «آنجا همان ساعت» را حدود سه سال پیش ساختم اما هنوز نتوانستم فیلمم را اکران کنم.

سیروس الوند کارگردان فیلم «مزاحم» درباره چرایی اکران نکردن فیلمش توضیح می دهد: مقطعی خودم نمی خواستم که فیلم را اکران کنم بعد که تصمیم به اکران فیلم گرفتم به دلیل شیوع ویروس کرونا سینما ها تعطیل شد وقتی هم که مجدد باز شد فعلا شرایط اکرانش فراهم نشده است.

به گفته این کارگردان کاربلد اکنون هم فیلم کمدی در گیشه می فروشد و «آنجا همان ساعت» یک درام جدی است و اکنون بازار را که می بینید چه فیلم هایی می فروشد.

گفتنی است: پرویز پرستویی، ماهور الوند، امیرحسین فتحی، شهرام حقیقت‌دوست، سعید پیردوست و شاهرخ فروتنیان بازیگران فیلم هستند.

فیلم درباره رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلور سازی) است که زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی، در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است.

گفت و گو: مریم ضیغمی

381727