جزئیات کنسرت‌ها در تهران

در گزارش زیر نگاهی به اجراهای پیش‌ رو در تهران خواهیم داشت.
تصویر جزئیات کنسرت‌ها در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، بیش از یک ماه از آغاز برگزاری کنسرت‌ها می‌گذرد و همچنان جای خالی ژانرهایی چون موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک احساس می‌شود. درواقع شمار اجراهای پاپ چنان نسبت به سایر ژانرها بیشتر است که تعداد اندک اجراهای این بخش‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

فعالیت در حوزه موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک همواره برای بقاء نیازمند حمایت‌های دولتی است و چه بسا بسیاری از هنرمندان این حوزه‌ها، معتقدند در دنیا ژانرهایی که مخاطب محدودتر و فضای خاص‌تری دارند، از حمایت‌های دولتی برای فعالیت بهره‌مند می‌شوند.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در صورت تداوم برگزاری کنسرت‌های حضوری با وجود شرایط فعلی شیوع کرونا در کشور، برگزاری اجراهای موسیقی در حوزه‌های نام برده به کجا خواهد رسید.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اجراهای پیش‌ رو در تهران:

سه شنبه ـ پنجم بهمن ماه ـ کنسرت‌هایی از اشوان در رویال هال هتل اسپیناس پالاس در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰، پرواز همای در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن همایش ایرانیان، میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ و سالار عقیلی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

همچنین ششم بهمن امید حاجیلی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، مسیح و آرش سالن وزارت کشور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ و علیرضا طلیسچی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه می‌روند.

محسن ابراهیم‌زاده هفتم بهمن ماه در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، هوروش بند هفتم بهمن در رویال هال هتل اسپیناس پالاس در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، آرش و مسیح نیز در همین روز در سالن وزارت کشور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ و بابک جهانبخش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت خواهند داشت.

اشوان در رویال هال هتل اسپیناس پالاس در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، آرون افشار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ و ناصر زینلی در سالن وزارت کشور در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، هشتم بهمن ماه اجرا خواهند داشت.

همچنین علیرضا پوراستاد نهم بهمن ساعت ۲۲ در سالن وزارت کشور، رضا بهرام دهم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، بهنام بانی نهم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و حامی ۱۲ بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه می‌روند.

همچنین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان از ششم تا هشتم بهمن به مدت سه شب ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

381725