جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی جزئیات جلسه این کمیسیون با وزیر کشور را تشریح کرد.
تصویر جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنوی کمیسیون امنیت مجلس و سیاست خارجی مجلس در حاشیه جلسه‌ی این کمیسیون که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و معاونین وی برگزار شد، اظهار داشت: چون در ماه‌های منتهی به پایان سال هستیم و نیازمندی‌های مردم به‌ویژه کالاهای ضروری باید تأمین شده و به اقشار ضعیف جامعه و دهک‌های پایین فشار وارد نشود، از وزیر کشور دعوت شد و یکی از موضوعات جلسه به این مسئله اختصاص داشت.

وی افزود: هم‌چنین چون در حال بررسی بودجه سال 1401 هستیم برخی پیشنهادات برای مدیریت بهینه اقتصاد و توسعه اقتصادی کشور وجود دارد؛ این کار باید با فرایندی صورت بگیرد که اقشار فرودست جامعه برای تأمین هزینه‌های زندگی با مشکل روبرو نشده و نیازشان برآورده شود؛ این‌کار نیازمند سازوکارهایی است که باید با تدبیر و محاسبه همراه باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، بیان کرد: مجلس باید اطمینان داشته باشد که مدیریت اقتصادی کشور از مسیری طی می‌شود که به اقشار فرودست جامعه فشار نمی‌آید و وزیر کشور و معاونین وی به سوالات اعضا پاسخ دادند و طرح‌ها و پیشنهادات بررسی شده و در جریان پیشنهادات نمایندگان قرار گرفتند.

عباس‌زاده مشکینی گفت: وزیر کشور و معاونین وی اطمینانِ لازم را به کمیسیون امنیت ملی درباره اینکه از دهک‌های پایین جامعه حمایتِ اطمینان‌بخش خواهد شد، ارائه کردند.

381440