به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که به صورت وبینار برگزار شد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی افتتاح ساختمان های جدید شعب را گامی برای تثبیت برند بیمه دی در عرصه کسب و کار دانست و افزود: بیمه دی در سال های اخیر سعی کرد با برنامه ریزی هوشمندانه، تلاش و کار توام با اندیشه نسبت به پیشبرد امور اقدام نماید و به این ترتیب برای اصلاح ساختار در هویت بصری خود به عنوان یکی از راه های نگهداشت شرکت در عرصه بازار، ساختمان های ملکی خود را با هویت بصری یکپارچه در اقصی نقاط کشور بازگشایی کرد.
مدیرعامل بیمه دی افزود: شرکت بیمه دی در حال حاضر بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده را در طول مدت فعالیت ۱۷ ساله خود داراست، علاوه بر این در حوزه های سرمایه گذاری، سودآوری، رضایتمندی مشتریان و توانگری، دستاوردهای قابل توجهی داشته است که این شرکت را در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های صنعت بیمه به مخاطبان و فعالان این صنعت شناسانده است.
وی اظهار داشت: در راستای موفقیت های بیمه دی، موج جدیدی از تصمیمات و اتفاقات تحت عنوان منحنی دوم برای تداوم این افتخارات برنامه ریزی شده است تا بتواند برای بقای شرکت در عرصه کسب و کار، خلق تجربه مشتری و رضایتمندی با بازآفرینی مدل کسب و کار و تعریف چشم انداز جدید برای شرکت موثر واقع شود.
نایب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی نقش نیروی انسانی در کسب توفیقات شرکت را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: معتقدم نیروی انسانی شرکت اعم از کارکنان و شبکه فروش در کسب این دستاوردها نقش بسزایی داشته اند و این ظرفیت ارزشمند می تواند با توجه به بیمه داری نوین برگ زرین دیگری را در سال آتی برای شرکت محبوب بیمه دی رقم بزند.