معرفی مهمان های جدید «جوکر»

مهمانان فصل سوم جوکر معرفی شدند.
تصویر معرفی مهمان های جدید «جوکر»

به گزارش سایت خبری پرسون، در گزارش پیش رو مهمانان فصل سوم جوکر را معرفی می کنیم.

حمید لولایی

بی شک یکی از بهترین بازیگران طنز بعد از انقلاب حمید لولایی است که در سریال و فیلم های بسیاری درخشان ظاهر شده است و یکی از پای ثابت های طنز رضا عطاران در زمانی که سریال می ساخت آقایی لولایی بود که در همه آن درخشان و ماندگار بازی کرد و کلی خاطره برای چند نسل ساخت و قرار است دوباره با جوکر برای مخاطبان خودش خاطره سازی کند.

رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم یکی دیگر از مهمان های فصل سوم جوکر است که بعد از مدتی کم کار بودن در چند سال اخیر چندین سریال بازی کرده است و اما بیشتر خاطرات مخاطب با اون برمیگرد به کار های مهران مدیری در دهه هشتاد که حسابی در آن ها درخشان ظاهر شد و قرار است در فصل سوم جوکر مهمان سیامک انصاری یکی از همبازی قدیمی اش باشد.

علی استادی

علی استادی یکی دیگر از مهمان های فصل سوم سریال جوکر است که یکی از پرکارترین بازیگران دهه نود در ژانر های مختلف بوده است. همچنین بازی خوب او در سریال طنز آرماندو کاندید بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ در سال 1398 شد. و بنظر می رسد یکی از مدعی های پیروزی فصل سوم رئالیتی شو جوکر علی استادی باشد.

سروش جمشیدی

مهمان بعدی فصل سوم سروش جمشیدی است که همه او را با کاراکتر قیمت در برنامه دورهمی و حضور در فصل دوم سریال در حاشیه مهران مدیری به یاد دارند و هنوز که هنوز است کلی ویدیو های طنز آن برنامه و سریال در اینستاگرام ترند می شود و یکی از موفق ترین کاراکتر های تلویزیونی دهه نود قطعا سروش جمشیدی بوده است. که از شناختی که از او داریم بنظر نمی رسد زیاد بتواند در نخندیدن دوام بیاورد.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش هم در فصل 3 جوکر حضور دارد. بازیگر پای ثابت بسیاری از سریال طنز تلویزیون که از زمان ساعت خوش تا به الان در بسیاری از کار های موفق طنز سینما و تلویزیون حضور داشته است.

بابک نهرین

بابک نهرین یکی چهره های کمدی که بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت داشته و کار های درخشانی در تئاتر به نماش در آورده است و قطعا یکی از سوپررایز های فصل سوم برنامه جوکر ایرانی بابک نهرین خواهد بود.

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور از دیگر هنرمندان فصل سوم جوکر خواهد که همه بازی هایش را در سری سریال های لیسانس ها بخاطر داریم او از جمله بازیگران طنزی است که سروش صحت بسیار زیاد به او اعتقاد دارد و در بیشتر کار های او بازی کرده و بسیار هم درخشان ظاهر شده است.

میرطاهر مظلومی

یکی دیگر از بازیگران که در سری جدید جوکر حضور خواهد داشت میرطاهر مظلومی است که کاراکتر های طنز که بازی کرده است بسیار درخشان و جذاب بوده است و از دیگر پدیده های این سری قطعا در در رئالیتی شو جوکر میرطاهر مظلومی خواهد بود.

با حضور این هنرمندان در فصل سوم سریال جوکر می توانند انتظار برنامه جذاب را در هفته آینده مثل دو فصل قبلی جوکر داشت. هرکدام از این بازیگران و هنرمندان سال هاست در حوزه طنز ایفا نقش کردند و هر کدام یک مدعی اصلی برای برنده شدن در برنامه هستند. اگر تا بحال این رئالیتی شو جوکر ایرانی را تماشا نکردید پیشنهاد می کنم همین الان از طریق لینک زیر تمام قسمت های پخش شده را دانلود کنید و حتما دوبار آن تماشا کنید حتما از تماشای آن لذت خواهید برد و کلی خواهید خندید در ادامه لینک های تمام قسمت های پخش شده و همچنین لینک فصل دوم جوکر کامل را برای شما قرار خواهیم داد.

380866