لایحه بودجه 1401 شهرداری تا پایان بهمن در شورای شهر بررسی می‌شود

رئیس شورای شهر تهران از بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری در صحن شورای شهر تا پایان بهمن خبر داد.

تصویر لایحه بودجه 1401 شهرداری تا پایان بهمن در شورای شهر بررسی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ لایحه بودجه 1401 شهرداری توسط علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در صحن شورای شهر ارائه شد.

وی گفت: ما این بودجه را ان‌شاءالله ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می‌کنیم و این اقدام تا پایان بهمن ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید و ماحصل آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل اعلام عمومی می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران امروز در صحن شورا توضیحات مفصلی در مورد گلوگاه‌های شهرداری، منابع درآمدی و تنظیمات بودجه‌ای ارائه کرد و مباحث مختلفی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

چمران در پاسخ به این پرسشی که آیا بودجه اعلام شده در لایحه بودجه 1401 قابلیت تحقق دارد یا خیر،‌گفت:‌این مسأله بستگی به تلاش دوستان در شهرداری دارد و اینکه چقدر بتوانند مشارکت‌های عمومی را جذب کنند به هر حال شرایط کشور هم در این زمینه حائز اهمیت است تا افق روشنی ان‌شاءالله جهت تحقق بودجه باز شود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا نامگذاری کوچه، خیابان و معابر به نام مادران شهدا خواهیم داشت یا خیر، گفت: بله این مسأله حائز اهمیت است به ویژه مادران شهیدی که چندین شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند ما می‌توانیم این موضوع را بررسی و مطالعه کنیم و اگر پیشنهادهایی هم باشد به اجرا درآید.

منبع: فارس

380694