«مصلحت» رفع توقیف شد

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصلحت» خبر از رفع توقیف فیلمش را داد.
تصویر «مصلحت» رفع توقیف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی بیان کرد که این فیلم رفع توقیف شده و مقدمات اکران عمومی آن فراهم می‌شود.

چندی پیش احسان محمدحسنی رییس سازمان اوج در نشستی خبری از توقیف ۲ فیلم سینمایی «مصلحت» و «لباس شخصی» از تولیدات این سازمان خبر داد.

او در این نشست درباره ملاحظات قوه قضاییه سخن گفت و عنوان کرد: «سوءتفاهمی برای قوه قضاییه رخ داده است که در حال گفتگو هستیم و حتماً حل می‌شود. درباره هر دو فیلم همین قوه قضائیه مشکل دارد.»

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که محصول مشترک سازمان اوج و حوزه هنری است، یکی از این آثار بود. این در حالی است که این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول را برای حسین دارابی به همراه داشته باشد.

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده «مصلحت» درباره سرنوشت فیلم «مصلحت» که پیش از این خبر توقیف آن رسانه‌ای شده بود گفت: «مصلحت» در حال حاضر آماده نمایش است و همکاران ما در حوزه هنری در حال برنامه‌ریزی برای اکران آن هستند.

وی افزود: مشکلاتی هم که فیلم از سوی قوه قضاییه با آن مواجه شده بود، تا حدود زیادی برطرف شده است.

فیلم «مصلحت» داستانی پلیسی- جنایی دارد و داستان آن در حال و هوای سیاسی اواخر دهه ۵۰ می‌گذرد.

در این فیلم فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسین دارابی و محمدرضا شفاه کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصلحت» در حال حاضر فیلم سینمایی «هناس» را به‌عنوان محصولی از حوزه هنری آماده رونمایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر دارند.

منبع: مهر

380645