پژمان بازغی این روزها چه می کند؟

پژمان بازغی درباره جدیدترین کارهایش در سینما و تلویزیون می گوید.
تصویر پژمان بازغی این روزها چه می کند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پژمان بازغی در آخرین ایفای نقش در یک سریال، با مجموعه «افرا» به قاب تلویزیون آمد. او سال ها قبل در سریالی با نام «لبه تاریکی» بازی کرده بود که این روزها در شبکه آی فیلم بازپخش می شود. بازغی نقاط قوت این مجموعه دهه هشتاد را، داشتن فضایی مناسب، داستانی جذاب، همکاری خوب گروه تولید و در نهایت کارگردانی قوی دانست.

این بازیگر درباره جدیدترین کارهایش در سینما و تلویزیون اعلام کرد: مشغول بازی در مجموعه ای با عنوان «نیکان» به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی کامران مجیدی هستم. همچنین چندین فیلم سینمایی در نوبت اکران دارم. یک مجموعه مینی سریال ۶ قسمتی با عنوان «اهل هوا» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی علی مجیدی هم برای پخش دارم. فیلم سینمایی «شوماه» به کارگردانی مژگان بیات و تهیه کنندگی عبدالمجید نجیبی هم آماده اکران دارم. از طرفی هم مشغول یک کار کودک با عنوان «افسانه هزار افسون» به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی مهدی مولوی هستم.

بازغی که در سریال «لبه تاریکی» به کارگردانی سعید سلطانی، ایفاگر نقش امیر (افسر نیروی انتظامی) بود درباره پیوستنش به گروه بازیگران این سریال توضیح داد: آن زمان دستیار آقای سلطانی با بنده تماس گرفتند و از من خواستند که به دفتر ایشان بروم و در مورد موضوع سریال گفت و گو کنیم. آقای سلطانی گفتند ژانر قصه، حادثه ای و معمایی است و در مورد آن توضیحاتی را ارائه دادند و من هم قبول کردم و به گروه ملحق شدم.

او همچنین درباره تجربه ایفای نقش یک پلیس جوان در «لبه تاریکی» اینگونه بیان کرد: امیر در این سریال یک پلیس جوان و مجردی بود که تصمیم داشت با دختر دایی اش، زهرا ازدواج کند که دست بر قضا آنها به واسطه پدرشان وارد ماجراهای خلاف شده بودند. در مجموع بخش عاطفی نقش برایم مهم تر از بخش پلیسی آن بود.

بازیگر مجموعه های «آژانس دوستی»، «مرد هزار چهره»، «مرد دوهزار چهره»، «دریایی ها» و «گم گشته» درباره نقاط قوت سریال «لبه تاریکی» اظهار کرد: به نظرم مهم ترین مواردی که می توانم از آنها به عنوان نقاط قوت این مجموعه یاد کنم، کارگردانی بسیار قوی آقای سلطانی، فضای مناسب، داستان جذاب سریال و همکاری خوب تمام بازیگران و ایفای نقش حرفه ای آنان است. درواقع دلایل اصلی استقبال مردم از این سریال همین موارد بودند.

وی به این پرسش که آن زمان با چه بازخوردها و واکنش هایی بابت بازی در سریال «لبه تاریکی» و نقش امیر مواجه بودید؟ این گونه پاسخ داد: در زمان پخش اول، این سریال بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود و بازخوردهای بسیار خوبی از مردم دریافت می کردیم. در هنگام بازپخش هم مردم به من لطف داشتند و مثل همیشه توسط پیام هایشان به من خسته نباشید می گفتند.

بازغی در ادامه به تجربه همکاری اش با سعید سلطانی به عنوان کارگردان «لبه تاریکی» اشاره کرد و گفت: با توجه به این نکته که سریال «لبه تاریکی» اولین تجربه کاری من با آقای سلطانی بود، باید بگویم او فرد بسیار وارسته و محترمی است. شخصیت مودب و تجربه کاری بالای او باعث شد من صحنه کار خیلی آرامی را تجربه کنم که همه این عوامل، همکاری با او را برایم بسیار لذت بخش کرده بود و با گذشت ۱۵ سال بنده این سعادت را داشتم که همکاری مجددی با ایشان داشته باشم.

سریال «لبه تاریکی» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی حسین پیرهادی و علی اکبر شاهمرادی در سال ۱۳۸۴ ساخته و از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت.

زنده یاد محمدعلی کشاورز، رویا تیموریان، پژمان بازغی، فرهاد بشارتی، دانیال حکیمی، رضا خندان، یکتا ناصر و ... از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال «لبه تاریکی» در ژانر اجتماعی است و زندگی مردی را روایت می‌کند که به خاطر اعتیاد از محل کارش اخراج می‌شود و همین دلیلی می‌شود که به دوستان قدیمی اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند.

منبع: ایسنا

380625