1100 پروژه توسعه محله ای در بودجه 1401 گنجانده می‌شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح رصد همچنان ادامه خواهد داشت،‌گفت: بیش از 1100 پروژه توسعه محله ای در بودجه 1401 گنجانده خواهد شد.

تصویر 1100 پروژه توسعه محله ای در بودجه 1401 گنجانده می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، با اشاره به چگونگی شکل گیری طرح رصد خاطر نشان ساخت: در کمیسیون برنامه و بودجه پس از مشورت هایی که با دوستان صورت گرفت طرح رصد با اهداف شناخت دقیق از مشکلات سطح محلات خصوصا محلات کم برخوردار، گفتگوی رو در رو با مردم، نخبگان، معتمدان، شورایاران و مدیران محلات، قرار گرفتن مردم در فرایند برنامه ریزی و تصمیم گیری شهر در دستور کار قرار گرفت و مسئولیت اجرا آن به دکتر مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی سپرده شد.

اخوندی در ادامه با بیان اینکه طرح رصد متعلق به همه شورای شهر تهران و جریانی است که مدیریت شهری را برعهده گرفته، بیان داشت: در اجرای این طرح همه دوستان زحمت کشیدند لذا وظیفه خود میدانم از تمام کسانی که در این طرح شرکت کردند خصوصا آقایان چمران، سروری و سایر اعضا که ما را از راهنمایی هایشان بهره مند ساختند، تشکر و قدردانی کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در 22 منطقه شهرداری تهران حضور یافتیم این در حالی است که پیش از ما همکاران دبیرخانه طرح رصد در مناطق و محلات حضور یافتند و با مصاحبت با مردم از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در بعد از ظهرهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بازدید میدانی از مناطق توسط اعضای شورا صورت گرفت، خاطر نشان ساخت: پس از هر بازدید جلسه وزینی را در منطقه با حضور شورایاران، نخبگان، معتمدان، مدیران محلات، مدیران شهری شهرداری منطقه برگزار کردیم. در طی این جلسات با بیش از 500 نفر از نخبگان و افرادی که دارای سابقه طولانی مدت در مدیریت شهری هستند جلسه برگزار کردیم و از نظراتشان برای رفع موانع موجود بهره گرفتیم.

آخوندی خاطر نشان ساخت: بخشی از نتایج حاصله این بازدیدها و جلسات گنجانده شدن بیش از 1100 پروژه توسعه محله ای در بودجه 1401 است که ما امیدواریم تا بتوانیم این طرح ها را در سال 1401 به مرحله اجرا درآوریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در یکی از تاکیداتشان به شورا فرمودند که شما پرداختن به نیازهای فوری تر در عین اهتمام به کارهای زیر بنایی را در دستور کار داشته باشید. احساس ما این است که طرح های توسعه محله ای پرداختن به نیازهای فوری تر است. بعضا یک پروژه کوچک در یک محله رضایت مندی بسیار بیشتری را برای مردم به همراه خواهد داشت.

آخوندی اعلام کرد: طرح رصد همچنان ادامه خواهد داشت و ادامه مسیر ما نظارت بر پروژه ها است که در این زمینه با قوت به فعالیت های خود ادامه می دهیم و مسائل و مشکلات را منتقل خواهیم کرد تا شهرداری زودتر بتواند اینها را به نتیجه برساند.

380346